Ännu en galen norrlänning

47 skrev:
2118409 jag kan "ockupera" platsen med en stort plakat om du vill... ;)

Det vore kalas!
Skriv nåt om att hangarfartyg håller till i Värtahamnen eller nåt sånt. :hihi

Har du börjat på körskolan än förresten?

Om du börjar på Jarla så kan vi samåka dit, om du väljer att köra 7passet iofs ;)

/47

47 skrev:
2118425 Har du börjat på körskolan än förresten?
Om du börjar på Jarla så kan vi samåka dit, om du väljer att köra 7passet iofs ;)
/47

Nix! Ingen körskola ännu, tänkte öva lite mer krypkörning och serpentinbanor m.m. "själv" så att det sitter som gjutet, så kan jag fokusera mer på körning ute i trafiken med körskolan. Typ grusväg, landsväg och sånt.

Å fy bubblan, tror du jag orkar upp så tidigt? ;) Tack för erbjudandet iaf, vi får se vilken det blir!

47 skrev:
2118425 Har du börjat på körskolan än förresten?
/47

Btw, jag har flyttat min hoj nu.. passa på att ta din plats innan hangarfartyget kommer. :tummenupp

SwedB skrev:
2118439 Nix! Ingen körskola ännu, tänkte öva lite mer krypkörning och serpentinbanor m.m. "själv" så att det sitter som gjutet, så kan jag fokusera mer på körning ute i trafiken med körskolan. Typ grusväg, landsväg och sånt.
Du vet att lärarn alltid är redo att basunera ut sin gudomliga visdom :D Jag har precis läst in mig på fysisk fostran :D

Hoztic skrev:
2122095 Du vet att lärarn alltid är redo att basunera ut sin gudomliga visdom :D Jag har precis läst in mig på fysisk fostran :D

Hmm, kanske ska lägga ner hojåkandet iaf.. lät farligt det där. :va

Hoztic skrev:
2122158 *harkel* Jag har ju en liten hämnd att ta ut där faktiskt, jag har fortfarande kvar dom själsliga ärren från HiG! :7peta :hihi

Unge herrn, n0llning är en del av (student)livet. :7peta :D

Hmm, kan det verkligen stämma det? :va
Jobbigt med n0llebrickor i fartvinden.. :(

SwedB skrev:
2123677 Hmm, kan det verkligen stämma det? :va
Jobbigt med n0llebrickor i fartvinden.. :(

Hehe

Var gick ni?

/P

SwedB skrev:
2122086 Btw, jag har flyttat min hoj nu.. passa på att ta din plats innan hangarfartyget kommer. :tummenupp

Nu har ju dåren ställt sig mitt i garaget så inte bilarna till platsen längst in kommer in... suck. vilken doffe.

Jag ska kontakta styrelsen..

47 skrev:
2132325 Hehe
Var gick ni?
/P

Nu har ju dåren ställt sig mitt i garaget så inte bilarna till platsen längst in kommer in... suck. vilken doffe.
Jag ska kontakta styrelsen..

Vi läste på HiG, högskolan i Gävle. :-)

Jo, jag såg det sist jag var där. Han borde få hyra en bilplats tycker jag. Han står ju liksom i vägen hur han än ställer sig. Kanske t.o.m. behöver två platser för att rymmas.. he he.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti