Ännu en Fuelmedia film.

tack för en skön rulle till frukosten!

system of a down rockar fett! :yoparty

Mv. OSkar

:banana hahahaa satan ni har ju blivit riktigt duktiga. fan vad kul och se andra i detta land som utvecklas. keep it up :yoparty

jompa skrev:
:banana hahahaa satan ni har ju blivit riktigt duktiga. fan vad kul och se andra i detta land som utvecklas. keep it up :yoparty

Det här är ju klipp från förra året, nu gör vi enhandscirklar och 600 meters coasters, highchairscrapes osv.

:rolleyes: Närå va lugn bara.

måste meka ihop något coolt att visa så ni inte tror att vi är helt blåsta :D , kanon film , fasen vad ni gör det bra :yoparty

Min nedhämtning stannade vid 99% med en sekund kvar... :(

Jag sitter med 0,5 megabit också så det går ganska sakta...

Swedie skrev:
Det där såg bra ut! Kommer ju ett visst sug när man ser detta! Vill oxå stunta!!!

det är bara att rocka, skit i rr planerna och börja stunta med 04an :yoparty , bi behöver galningar som du :tuttar

Swedie skrev:
Det där såg bra ut! Kommer ju ett visst sug när man ser detta! Vill oxå stunta!!!

ho ho! Du bara vill och vill! Fasiken ta och köp dig ett ligg o börja stunta då. du får ju en blade för runt 15-20 i tyskland, åk och hämta o visa oss sen vart skåpet ska stå :tummenupp

STUNTA ÄR BÄTTRE ÄN SEX :arsele :arsele :arsele

jompa skrev:
ho ho! Du bara vill och vill! Fasiken ta och köp dig ett ligg o börja stunta då. du får ju en blade för runt 15-20 i tyskland, åk och hämta o visa oss sen vart skåpet ska stå :tummenupp

STUNTA ÄR BÄTTRE ÄN SEX :arsele :arsele :arsele

är det en 600 du stuntar på!?

jompa skrev:
Hallå! jupp en cbr 600F4i klockren hoj en 01

________ :squid____________

kanon.. jag har en sån som jag håller på att plocka ihop som stunthoj men jag har ett problem som e svårknäckt.. fortsätter detta via pm istället så imorrn kommer du ha ett pm att läsa! :)

//Henke

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...