Ännu en fartgalen ungdom!

Aidejonas

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Hoj
Snart 125cc Sporthoj!
Tja!

Jonas heter jag och är ny här på SH! 17 år och ska snarast köpa en 125cc sporthoj, lutar mot Cagiva Mito eller Aprilia RS av självklara själ :hihi Har en budget på 15.000kr för hojen så jag hoppas det räcker för en fin eller vad säger ni erfarna? :)

Körkortet kommer att tas i vår så fort tillfälle ges och sen kommer jag vara ute på vägarna och glida :D

Kolla blocket. Köp cagiva mito, super snygg, design klassiker!!!

Hör av dig till Sven100 här på SH. han har en mito och kan dem in o utan plus han kanske säljer sin

Välkommen. :tummenupp
Hoppas du har ett eget garage att ha hojen i för i Stockholm verkar hojarna borta med vinden.
Om de står ute.
(Det är inte bättre i Göteborg. :huvet)

Klart du ska ha en Mito! Trevlig hoj. Hade en -00 själv.
Vilket syns på min avatar. :)
<--

Hallå där! Jag kan lova att du garanterat kommer att bli glad både av att köra och äga en Cagiva! Jag hade själv en Cagiva raptor (En avskalad naken variant av miton) och var galet nöjd under åren jag hade den. Jag sålde min 07a som gått 1500 mil i sommras för 15tusen.

Lite nyare mitos brukar dock ligga ute för mellan 18000-25000 där någonstans men detta varierar såklart som allt annat.
Kul förresten att det är ännu en ung själ som har fallit för Italienska damer ;)
Lycka till i letandet!

Hör av dig till Sven100 här på SH. han har en mito och kan dem in o utan plus han kanske säljer sin

Blev nog lite fel med namnet där :p

Välkommen till SH, här är det kaos på vintern när alla vill skriva av sig och man kan tro att alla är idioter, men i själva verket är bara 90% det :D
PM:a om du undrar något. Jag tror att jag äntligen har bestämt mig att sälja den till våren :)

Blev nog lite fel med namnet där :p

Välkommen till SH, här är det kaos på vintern när alla vill skriva av sig och man kan tro att alla är idioter, men i själva verket är bara 90% det :D
PM:a om du undrar något. Jag tror att jag äntligen har bestämt mig att sälja den till våren :)

Skyller på frostskadat minne. Men vist fan hette du Sven100 innan eller?

Glöm inte att skinnställ osv är dyrare än hojen typ :crash

Välkommen till dårhuset! :D

Välkommen. :tummenupp
Hoppas du har ett eget garage att ha hojen i för i Stockholm verkar hojarna borta med vinden.
Om de står ute.
(Det är inte bättre i Göteborg. :huvet)

Garage har jag ej men dock bor jag ute på landet på deltid och där brukar det ej förekomma stölder, självklart kommer jag ändå rusta upp med stora feta lås och det högsta larmet någonsin :yoparty Tack förresten! :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti