Ännu en dödlig mc-olycka

Usch... Tragiskt. Tänker på nära och kära.

Någon som vet vem den mötande var?

Ta det lugnt på vägarna!

/K
 
Nu är det för mycket ärligt talat :(

Vila i frid våra tankar går till Familj och vänner

/Mikael
 
Först DannY och nu Dr F.o.D. Två hojbröder från trakten borta på tre dagar.

Känns som man börjar tappa sugen.
 
Swish skrev:
2255717 Dr F.o.D körde ikväll, vid halv åtta tiden, ihjäl sig här nere i Skåne.
Han var och hälsade på mig och en kompis, och skulle bara ut och köra en sväng med en annan kille medan vi meckade med bilen.

Vi hörde sirener efter ca 10 min, och skämtade lite om att Andreas kanske klumpat till det... Så var också fallet, även om vi inte visste något...
Fick reda på senare att han kört och krockat med en mötande mc, och dog.

R.I.P Andreas, saknar dej så, även om vi bara kände dej i en vecka. Lelleträffen kommer aldrib blli densamma.

http://sydsvenskan.se/lund/article167576.ece

Tack för era omtankar, jag är lillebrossan och det går inte att förstå att det är min bror som man läser om :( finns inte ord för något, tanken var ju att vi skulle glida omkring tillsammans i slutet av sommaren när jag fått hem min hoj.

Enligt de uppgifter vi fick i natt så kan det varit ett oljelekage isamband med kurvan som gjort att han gått omkull och glidit över på fel bana där motorcykel kört över honnom och kroppspulsåder gett sig. Liten tröst kan kanske vara att han vid skedet körde enligt boken och är fri från brottsmisstankar.
Nu känns det som om man vill lägga allt med två hjul på hyllan, härromdagen var det ju det bland det bästa med livet.

Saknar dig så brorssan.
 
Mycket tragisk läsning, sänder en tanke till anhöriga..

V.i.f, hoppas du får det bra i hoj himlen!
//Fred
 
R - I - P

...........men varför :confused:

helt onödigt att spilla ett ungt liv :(



SÅ, ALLA NI ANDRA....TA DET L U G N T PÅ VÄGARNA...

"SNÄLLA" "PLEASE"


:squid
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top