Ännu en blocket...

Jag tycker inte att jag är något vidare svenskageni... Men det där är ju fan skrämmande!

Det går utför för Sverige!! :hihi

Sledge B skrev:
Jag tycker inte att jag är något vidare svenskageni... Men det där är ju fan skrämmande!

Det går utför för Sverige!! :hihi

Välkommen till dagens verklighet! Dagens skola är inte bättre än så! Faktum är att killen i fråga troligtvis inte representerar de värsta exemplen heller.... Men men... det ska väl vara så med tanke på vilka som bestämmer...

Bas_Rutten skrev:
Välkommen till dagens verklighet! Dagens skola är inte bättre än så! Faktum är att killen i fråga troligtvis inte representerar de värsta exemplen heller.... Men men... det ska väl vara så med tanke på vilka som bestämmer...

Jag tycker inte bara skolan bär ansvaret. Föräldrarna bär ännu mer ansvar...

Bas_Rutten skrev:

Samt att det är en skåning som ligger bakom "svenskan"..

Sporthoj.com - Sveriges Största Hemsida För Motorcyklister > Allmänt Snack > Mc-relaterade Diskussioner
Ännu en blocket...

Är detta ett forum för skolfrågor, föräldraransvar! Detta är OT.

Bas_Rutten skrev:

Född 1975 ??????????????

Bas_Rutten skrev:

Dom försöker nog få det till samma nivå som på 1300-talet, när ingen kunde läsa, förutom präster och adel. Dvs kunde folket inte läsa vare sig bibel eller lagar och fick lita blint på vad överheten sa till dom att det stog! :huvet
Blanda det med övervakningssamhället... :4skrika

Känns inte helt tryggt att åka omkring utan frambroms oavsett vad man gör med hojen...

DaPirate skrev:
http://www.blocket.se/view/6364139.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

***Enda felet är att frambromsen inte sitter på för när jag hade punka på framhjulet satte jag aldrig på bromsen igen för ja var så ivrig att ut och köra sen har de bara inte blivit av att sätta på den igen.***

:3freak :rofl

:va Jag kan bara inte fatta varför ihelvete han ÖVERHUVUDTAGET demonterade bromsen när han plockade bort framhjulet!!!! :huvet Kanske är han dålig på svenska, men han är tydligen inget geni när det gäller skruva heller! :3freak Nu skall jag väl inte säga förmycket då jag faktiskt aldrig har skruvat med en CR125 -92. Men min YZ250 -91 behöver jag då faan inte lossa någon broms på för att kunna ta bort framhjulet.

Lord L skrev:
Kan det kanske ha suttit ett lås i framskivan... :va

Behöver inte lossa bromsok eller någonting annat för att få loss hjulet för det. Men om det är bromsskivan som saknas då kan man ju misstänka hur det kan ligga till......

Eftersom de tar ca 20sek att skruva dit oket och du inte ens behöver skruva lös de där så är de säkert nått skit som är paj. :tomten

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman