Änglavakt bakpå?.... aaaaaaaa....

Gixxran

..
Gick med
10 Jul 2004
Hoj
GSX R750 -92
Bärgade hojen till verkstad efter stöldförsök.. o så tänkte jag att när hojen ändå var bland proffsen så bad jag dom fixa nytt drivpaket.. :) skulle annars åkt denna vecka till dalarna för en semestersväng.. :tungan o tänkte passa på att handla på touringbutiken eftersom jag så lagom skulle åka förbi den på väg upp.. tänkte jag.. då...

När jag klev in i verkstan för å hämta hem hojen.. sa meken att han kunde använda bakdrevet som kaststjärna.. Han tog upp o visade det.. :skrämd det hade helt klart fastnad i väggen om han skickat in det där. *oups* Åh jag som tänkte dra till dalarna på en vända innan jag bytte..
:fatta! <<< *jag*

Så - nog har jag haft en skyddis :angel där bak alltså!!

Ha det gott i solen å va rädda om er!

:corn

ja, lite långsökt kanske, men jag tänkte på att din hoj är som en ninja; fullpackad med dödliga vapen, som tex karatestjärnor..aja, skitsamma

Dreven är som nya tills det lossnar tänder... drev som inte är spetsiga är bara för kapitalister :D

Lasson skrev:
ja, lite långsökt kanske, men jag tänkte på att din hoj är som en ninja; fullpackad med dödliga vapen, som tex karatestjärnor..aja, skitsamma

Hyfsat långsökt, haha. :rofl

ibland undrar man hur pantade tjejer kan vara. :rolleyes:

själv försökte jag köra 30 mil med en biljävel som kokade efter tre. :näsblod

Har inget med tjejer att göra, det handlar om förtroendet mellan matte och hoj fast här fick vi nog hjälp "från ovan"

:tungan

anja skrev:
ibland undrar man hur pantade tjejer kan vara. :rolleyes:

själv försökte jag köra 30 mil med en biljävel som kokade efter tre. :näsblod

Gixxran, var hittar man en större bild av den som du har som avatar...frän må jag säga :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard