Möjligt det bara är jag som har missat detta innan, men läs
gärna på www.stiggy.com
gärna på www.stiggy.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tiberio har ju inte rosat marknaden iår så man förstår ju beslutet att inte köra vidare med honom.
Fast det är lite konstigt. T. Lausletho kom ju topp 10-12 året innan han körde för Stiggy och efter bytet så var han kass. Y. Tiberio var väl också topp 10 förra året och nu är han ju knapt på poängplats i racen. Vad kan det bero på? Harms kör ju bra och de bör väl ha samma material att åka på.
Han måste lida av samma problem som jag, dvs att inte trivas på 07an...![]()
Ok då kan du få byta rakt av mot min 02:a Tiberio har ju inte rosat marknaden iår så man förstår ju beslutet att inte köra vidare med honom.
Fast det är lite konstigt. T. Lausletho kom ju topp 10-12 året innan han körde för Stiggy och efter bytet så var han kass. Y. Tiberio var väl också topp 10 förra året och nu är han ju knapt på poängplats i racen. Vad kan det bero på? Harms kör ju bra och de bör väl ha samma material att åka på.
Brookes snabbast av alla efter tester på Vallelunga, impregnerad!
http://www.crash.net/news_view.asp?cid=5&id=150935
Han vann WSS på PI 2004 på en Honda.Har inte brookes vunnit ett gäng wss600 race för yamaha? Eller blandar jag ihop honom med någon annan?
Har inte brookes vunnit ett gäng wss600 race för yamaha? Eller blandar jag ihop honom med någon annan?
Lätt att blanda ihop namnet med Broc Parkes, eller vad han heter Yamma-föraren som vunnit ett gäng WSS-vinster...
Nu är det ju bara en test, men det blir intressant att se hur Harms reagerar på detta.Knäckande för Harms att vara på 15:e plats när nykomlingen dyker upp och regerar...
Harms verkar vara typen som struntar i vilka han kör med och emot, han borrar ner hjälmen och gasar så mycket det går.Hoppas att det sporrar honom och inte tvärtom.
Harms verkar vara typen som struntar i vilka han kör med och emot, han borrar ner hjälmen och gasar så mycket det går.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |