Ändra i inlägg

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Märkte just att det går att ändra i inlägget man citerar av misstag.Med andra ord kan man ju skapa väldigt "komplicerade" situationer för nån annan om man vill.Är detta nåt som går att ändra på eller?

ktmjacke skrev:
Märkte just att det går att ändra i inlägget man citerar av misstag.Med andra ord kan man ju skapa väldigt "komplicerade" situationer för nån annan om man vill.Är detta nåt som går att ändra på eller?
du kan även ändra namn på den du quotar :tummenupp

-Rosen- skrev:
du kan även ändra namn på den du quotar :tummenupp
Men det ser jag inte som nåt positivt faktiskt.Tänk om nån går in i ett inlägg o lägger till" jag hatar negrer o gillar att spöa småtjejer" riktigt hemskt faktiskt.

Tja, men så länge man citerar ett inlägg i samma tråd så är det ju rätt lätt att läsa originalinlägget.

Tycker det är bra att man kan editera i citaten, då kan man dela upp eller förkorta långa citat.
Orca69 skrev:
Men det går ju att missbruka funktionen
Ja men inlägget finns ju kvar och det finns moderatorer som åtgärda översteg.
Orca69 skrev:
Nu är du bara besserwisser och dryg.
Jamen kom inte hit och läs vad jag skriver om du blir besvärad då. :va
Orca69 skrev:
Orca69 skrev:
Väldigt moget... Väx upp..
Orca69 skrev:
Din tandborste är härmed ollad, fucko :FU
Välkommen på ignorelistan grabben :)

Ja, jag har bara en åra i vattnet.

ktmjacke skrev:
Men det ser jag inte som nåt positivt faktiskt.Tänk om nån går in i ett inlägg o lägger till" jag hatar negrer o gillar att spöa småtjejer" riktigt hemskt faktiskt.
jag menade mest att man till exempel kan skriva "aftonbladet" inom quote-taggar

ktmjacke skrev:

Det finns poänger med att kunna ändra på citerade inlägg - man kan korta ner och ta bort onödigheter. Faktiskt nödvändigt i vissa fall ;) Precis som när du svarar på epost. Inget konstigt med det. Visst kan man skoja till det eller hitta på sattyg, men det kan man göra på så många andra sätt ändå. Originalinlägget som du skrivit kan ingen utom moderatorerna ändra på (och du själv). Så som det ska vara.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg