Ändra från MPH till KM/H ?

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
motorynka
Halloj

Har funderingar att ta hem en hoj från staterna och undrar därmed hur svårt det är att ändra från MPH till KM/H?

Den har digitala mätare så en ny programvara vore på sin plats men är osäker på det, någon som vet bättre?

Hoj i fråga är en suzuki gsx

MVH// NOBY

Edit: såg att du skulle ta hem en hoj, läste som du skulle köra din i staterna, whoops.

Swedie skrev:
Det går allt som oftast ändra via displayen. Går iaf på Yamaha.

Japp oftast går det, finns det någon som kan bekräfta detta som de gjort med en annan hoj samt vad kan något sådant kosta tror ni?

Finns det någon suzuki verkstad på södra sidan av sthlm som man kan ringa o höra?

Stämmer bra det som swedie sade... var bara o ändra till km/h :tomten

Funderar på samma sak, att ta hem en hoj från usa. Dollarn är ju nere på 6,99... Nån nämnde att det är krångligare än att importera från EU, så tänk på det. Man måste ha CoC-intyg och sånt tror jag.

Lurch skrev:
2629208 Funderar på samma sak, att ta hem en hoj från usa. Dollarn är ju nere på 6,99... Nån nämnde att det är krångligare än att importera från EU, så tänk på det. Man måste ha CoC-intyg och sånt tror jag.
Var det inte något om att hojen skulle ha varit i staterna i ett år också? Fast det kanske var Japan. :va

Lolla instruktionsböckerna till era hojar, står i den hur man gör till min hoj iaf. Borde väl stå i era oxå

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT