Ändra förstasidan

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Har ett förslag till första sidan som idag känns lite tom (kan också bero på min über feta skärm :D).

Lägg in kolumner med de tio senaste aktiva trådarna i olika forum.
Tex de 10 senaste i MC-relaterat, 10 senaste i Racingforumet, 10 senaste i Filmer/Bilder osv.

Dels blir förstasidan lite fylligare och dels blir det lättare att se vilka forum trådarna ligger i.

sandstream skrev:
Har ett förslag till första sidan som idag känns lite tom (kan också bero på min über feta skärm :D).

Lägg in kolumner med de tio senaste aktiva trådarna i olika forum.
Tex de 10 senaste i MC-relaterat, 10 senaste i Racingforumet, 10 senaste i Filmer/Bilder osv.

Dels blir förstasidan lite fylligare och dels blir det lättare att se vilka forum trådarna ligger i.

Håller med :tummenupp

använder du 1600x1200 .. jovisst. Ska se vad mer som kan läggas in på förstasidan utöver trådar. Latheten är en sjukdom.

sandstream skrev:
Jag har en inte allt för fet skärm och kör på låg upplösning (1024x768). Och för mig skulle det nog inte fungera allt för bra med en massa extra information :gnissla

Esquire skrev:
Jag har en inte allt för fet skärm och kör på låg upplösning (1024x768). Och för mig skulle det nog inte fungera allt för bra med en massa extra information :gnissla
Skaffa glasögon och höj upplösningen då! :D

*/ ?>
Back