Ändra färg på bild

halmstads_kung

Prospect...i min egna klubb
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSXR 750
Behöver hjälp här...

Vill ha en mörk mörk grå...nästan svart färg på hojen...

Nån som kan fixa det i photoshop åt mig?

Palle

Bifogat

• p1010114_2.jpeg
    p1010114_2.jpeg
    121.6 KB · Visningar: 131
halmstads_kung skrev:
Behöver hjälp här...

Palle

Med tanke på kvaliten på bilden som man fick utgå ifrån så gjorde jag bara ett snabbjobb med maskeringen

Bifogat

• p1010114_2.jpeg
    p1010114_2.jpeg
    100.4 KB · Visningar: 162
halmstads_kung skrev:
Behöver hjälp här...

Palle

liten fundering... under din profil står det att du har en r6a...men bilden visar en r1a??? :confused:

wannabeeeeee????

Ja man har ju byggt lite på sexan...tycker det blir en helt annan hoj när man va klar....råare på nåt sätt...Sen finns det folk här som börjar gapa om dåligt chassi å skändning osv....nöjd me den...

EZrideR skrev:
liten fundering... under din profil står det att du har en r6a...men bilden visar en r1a??? :confused:

wannabeeeeee????

Och även om det var en R1:a är han väl inte wannabe om han funderar på att köpa en R1:a och lacka den?

gillar å pilla å skapa...R1:an...enligt mig e nästan fulländad utseendemässigt...kan man få en r6 å få liknande drag.....vet inte...ser det som ett konstverk...som man kan köra sönder...
Fy f-n om man köpt en hoj som man inte kan göra nåt med...antingen för att man inte vågar såga i orginal...el för att man saknar fantasi...kul me ett projekt...se om man kan ro hem det...hela hösten har jag letat å köpt delar till gaffel å styre...tagit onödigt mycket tid!

Lite mer funderingar på fronten....typ göra om så kåpglaset går längre ner(spetsigt)...kanske sätta ett stålnät över luftintaget...med samma färg som lacken i övrigt...

:mattias sägs vara :kocko ...

Å sen...hehe...har jag köpt nytt ställ...inte helt olikt en kändis i hojvärlden...
Gillar färgerna han kör med...så samma färg på hojen för å matcha vore great!!!Så ja....e en värdelös wannabe på det sättet...men med en egen stil...knappat en pryl som han å jag har gemensamt... :tummenupp

Last edited:
Vill du ha svar på ditt PM så töm din inbox så det får plats mer för nu va det fullt

Lekte lite till nu när jag inte hade nått att göra på jobbet

/oXydex

Bifogat

• pict1.jpg
    pict1.jpg
    102 KB · Visningar: 80
  • pict2.jpg
    pict2.jpg
    100.5 KB · Visningar: 66
  • pict3.jpg
    pict3.jpg
    100 KB · Visningar: 66
  • pict4.jpg
    pict4.jpg
    99.8 KB · Visningar: 73
Skylldig... framgaffeln lurade mig totalt... tänkte inte på ramairen... men ni måste hålla med mig att det är snyggt gjort :tummenupp

RacerKeld: I MIN VÄRLD betyder "Vill ha en mörk mörk grå...nästan svart färg på hojen..." att jag vill veta hur MIN hoj ser ut om jag lacka om den till svart färg :) men å andra sidan är min värld ganska så liten såååå
play_ball.gif

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...