Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så jävla sjukt.
Jag vet inte vad jag ska tycka. Å ena sidan står jag med mina principer om ett rättssamhälle där man är oskyldig tills motsatsen bevisas, ett system som faller om medborgarna tar lagen i egna händer. Å andra sidan står jag helt på pappans sida, jag är tveksam till om jag skulle handlat annorlunda. Samma sak i dödsmisshandelsfallet i Stockholm.
Jag tror inte att steget är långt till en medborgarmilis nu. Ett par år bara sen kommer folk skänka pengar till en organisation som med våld skipar folkets rättvisa vid sidan av polisen.
Eller i lekmanna termer maffian. Vad än snorungarna har gjort så får man fanimig inte skjuta ihjäl barn.
Vad än snorungarna har gjort så får man fanimig inte skjuta ihjäl barn.
Vad än snorungarna har gjort så får man fanimig inte skjuta ihjäl barn.

det som jag tycker är konstigt att inte polisen har ingripit,hur kan några fjortisar terra en hel by? men det är väl ingen som vågar ingripa numera synd att det var tvunget att gå så långt baraLätt att säga.
Kom igen när någon/några under 2 års tid har försökt skada ditt barn, hotat det, slagit det, försökt få det att skada sig allvarligt, hotat din fru, slagit sönder dina grejer, snott dina/de dinas grejer, inte låtit dig vara ifred trots att du ber om hjälp från polis osv. och ingen hjälper dig.
Förstår fullständigt varför det blev såhär.
Dock har jag svårare att förstå hur det kommer sig att det inte brast tidigare.
Det är inte några pojkstreck som att palla någons frukt eller liknande som har hänt här. Fatta det.
Visst är det en tragedi, för alla inblandade.
men vad var det alternativa slutet ?
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem