Älskar Ebay!

freding skrev:
Gav idag högsta budet, alldeles i slutsekunderna, på en gixxer 1000 -01. Grå-silver med lite lull-lull för ca. 47500 kronor. Nu reser jag till Tyskland i veckan :fyllisar :banana

Förresten... nån som vill köpa min R1 -01. Snabb affär=bra pris!!!

Har du några bilder på den?

FUBAR skrev:
Så du fick den, grattis!!
Tjena FUBAR! Hur känns det i kroppen?? Hörde att du var lite tagen..
Gott att du har hittat lite delar :tummenupp hoppas du hittar resten snart så du är ute och leker snart igen :fyllisar
COME OUT AND PLAY!! :yoparty

Är det billigt för en hoj man bara sett på bild?

Åk ner och köp en du kan provköra för 5.000kr mer istället.
Men chansen finns ju att du fick en vinstlott och då är det ju bara att gratulera :tummenupp

freding skrev:
Ja fy fan va de va spännande i slutet, satt me stoppur för å tajma in mitt bud :tummenupp

det är då man inte vill att virusprogrammet skall kicka in, samtidigt som nå´n mupp på frugans MSN börjar jollra så datorn hänger sig i 5-6minuter.. :3freak

abbanovitch skrev:
Aaahhhh....Gött mos, gratulerar till hojen....de går en blå/vit våg genom ST-sund nuförtiden.... :rofl

Förresten e den Ok i lacken eller e du tvingad att använda dina kontnärliga talanger på denna också :D
De e mina polare som gillar blå-vit... :va Nää...denna e fin som den e, men jag kanske sätter min personliga touch på den senare :D

freding skrev:
Gav idag högsta budet, alldeles i slutsekunderna, på en gixxer 1000 -01. Grå-silver med lite lull-lull för ca. 47500 kronor. Nu reser jag till Tyskland i veckan :fyllisar :banana

Förresten... nån som vill köpa min R1 -01. Snabb affär=bra pris!!!
Grattis :tummenupp

Satt nu och kollade lite på ebay. Hur stor är risken att bli lurad? Man betalar och hämtar öga mot öga eller? Min tyska är inte så bra så jag frågar här istället.

MVH Martin

glenoyne skrev:
Satt nu och kollade lite på ebay. Hur stor är risken att bli lurad? Man betalar och hämtar öga mot öga eller? Min tyska är inte så bra så jag frågar här istället.

MVH Martin
Dom som lägger ut nåt på auktion meddelar lite längre ner på sidan hur dom vill att avhämtning/frakt ska gå till. De annonser jag tittat på av privatpersoner så står det nästan alltid att man kan komma å kolla hojen innan, att varan betalas kontant och ska hämtas inom 7 dagar. Sen är de, enligt reglerna som man godkänner när man söker medlemskap, skyldiga att tala om eventuella fel. Stämmer inte produkten överens med vad som angets kan man låta köpet gå yillbaks vad jag förstått. Sen har man ju "Bewertungen", alltså betyg från andra köpare/säljare som har haft att göra med denna person, och de ger en fingervisning om hur personen har skött sig tidigare.
Men på din fråga...vet ej...

Gixxi skrev:
Tjena FUBAR! Hur känns det i kroppen?? Hörde att du var lite tagen..
Gott att du har hittat lite delar :tummenupp hoppas du hittar resten snart så du är ute och leker snart igen :fyllisar
COME OUT AND PLAY!! :yoparty
Tjena. Jo kroppen gör lite ont fortfarande. Saknas lite saker fortfarande men snart ska den väl vara körbar igen :tomten

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman