Äldst åkande på sporthoj?

Jag tror Toyman är äldst, jag tror han är över typ 62 eller nåt. Tror faktiskt det är rätt unikt att överlevt 460 knyck eller nåt :Bugar

jodå ..
alla som åkt på charter...:hihi

Men i dj--a rörstaket, med maskinen rytande bredvid sig med framhjul som cyckel däck och bakhjul utan luft :dummer

Min pappa är 77 i år. Kör dock inte sporthoj utan glidare. För 2 år sedan fick han diagnosen hjärntumör o elakartad cancer i tjocktarmen oddsen var inte goda. Då hade han inte kört hoj på 10 år. Han sa att om jag grejar det här skaffar jag hoj igen! 2 dagar efter operation när han fortfarande låg på sjukhus ringde han mig o sa: jag har hittat en hoj på blocket, kan du provköra den åt mig? Det gjorde jag o nu tuffar han runt på den o är frisk o lycklig! :banana:tummenupp Så man blir nog aldrig för gammal för leksaker:rock

Viljestyrka på riktigt

Min pappa är 77 i år. Kör dock inte sporthoj utan glidare. För 2 år sedan fick han diagnosen hjärntumör o elakartad cancer i tjocktarmen oddsen var inte goda. Då hade han inte kört hoj på 10 år. Han sa att om jag grejar det här skaffar jag hoj igen! 2 dagar efter operation när han fortfarande låg på sjukhus ringde han mig o sa: jag har hittat en hoj på blocket, kan du provköra den åt mig? Det gjorde jag o nu tuffar han runt på den o är frisk o lycklig! :banana:tummenupp Så man blir nog aldrig för gammal för leksaker:rock

Hälsa och vinka från mig! Och vidarebefodra gärna en virtuell :tummenupp.
Det är f-n att vilja!:Bugar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...