Jag har sedan 2 år sen ägt och kört min Kawa Gpz 500s.
Har lite synpunkter på hojjen, konstig körställning, lite trögstyrd, märkligt beteende vid nerläggning (funderar på om det är bakdämparn som gör sig påmind efter 17 år ;-) , och i såfall, vad kostar en ny väl fungerande?)
Annars är det en kul hoj, någon som vet om det sitter några strypningar från fabriken eller från import(är från Belgien tydligen)?
Frågade verkstaden om slipon men de tyckte de inte var någon idé.
Köpte bågen för 16500, hade gått 1980 mil när jag köpte den nu ca 2600.
Min granne gjorde sig lustig över mitt köp när jag kom hem med den första gången, den där va de värsta man kunde ha när den kom, synd att de va 15 år sen
Ni som har haft en i ägo eller upplevelser från den, dela gärna med er.
Ha de gott. Nu ska jag ut och köra!
Har lite synpunkter på hojjen, konstig körställning, lite trögstyrd, märkligt beteende vid nerläggning (funderar på om det är bakdämparn som gör sig påmind efter 17 år ;-) , och i såfall, vad kostar en ny väl fungerande?)
Annars är det en kul hoj, någon som vet om det sitter några strypningar från fabriken eller från import(är från Belgien tydligen)?
Frågade verkstaden om slipon men de tyckte de inte var någon idé.
Köpte bågen för 16500, hade gått 1980 mil när jag köpte den nu ca 2600.
Min granne gjorde sig lustig över mitt köp när jag kom hem med den första gången, den där va de värsta man kunde ha när den kom, synd att de va 15 år sen
Ni som har haft en i ägo eller upplevelser från den, dela gärna med er.
Ha de gott. Nu ska jag ut och köra!