korvgubbe skrev:...principer och värderingar och riskeras att bli tagen för en "tråkig moralkärring"...
Som du har blivit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:...principer och värderingar och riskeras att bli tagen för en "tråkig moralkärring"...
zpeppy skrev:Som du har blivit...![]()
![]()
Ok, det är de inte för mig....korvgubbe skrev:För mig är valet mellan att vara moralkärring och fullblodsidiot rätt enkelt.
zpeppy skrev:Ok, det är de inte för mig....
...om inte annat så valde man ofta det senare alternativet i ren protest... 
Ok, tack för att du är så förstående...gammle man...korvgubbe skrev:Jag kan väl iofs erkänna att valet inte var lika enkelt för mig heller i din ålder......om inte annat så valde man ofta det senare alternativet i ren protest...
![]()
korvgubbe skrev:Alla kan ju inte se ett nöjet i att ryggdunka och garva i kapp med pöbeln i tävlingen om de mest korkade ock kränkande skämten...
Men jag antar att det står var och en fritt att välja om de hellre plockar billiga poäng med lumpna skämt och är en "kul typ" än står för sina åsikter, principer och värderingar och riskeras att bli tagen för en "tråkig moralkärring"...
zpeppy skrev:Ok, tack för att du är så förstående...gammle man...![]()
kiko skrev:För övrigt har jag svårt å se att jag skulle kalla dig tråkig moralkärring fast det är en annan historia.

korvgubbe skrev:Åfan.. då tillhör du en ytterst liten skara... Börjar ju nästan överväga att byta nick till "Moralkärring" för att folk ska slippa fundera...![]()
kiko skrev:Moralkärring kan ju vara en sak men tråkig dito är ju betydligt mer tveksamt![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |