Äger du Kryptonitlås?

Ta ner och installera defilerpak så skall du kunna de flesta skumma format man kan tänkas tanka ner.

http://hellninjacommando.com/defilerpak/

Enda som saknas där är en mpg4/SVCD codec har jag för mig. Aldrig några större problem att hitta någon fungerande version av ett DVD program, som tex WinDVD eller PowerDVD. Med dom programen installeras drivrutiner för att spela SVCD/mpg4 filer ifrån valfri spelare.

weeeiii skrev:
säg mig, vad använder ni för program för att spela upp wmv filer??
jag får ingen bild, bara ljud. jag använder vlc, winamp, win-mediaplayer,...funkar inte på nån???

jag vill gärna också se filmen :confused:
Provat mediaplayer 9?

cleaner skrev:
Efter 2 år på en låssmeds och larmfirma kan jag med gott samvete säga att Kryptonitelås definitivt INTE är ett dåligt lås, vi försökte få upp ett lås som hade satt fast en cykel i kravallstaketet vid en konsert. Bultsaxen som normalt tar i princip ALLT (130 cm lång griper 30 mm) gjorde inte ett märke ens i bygeln, fick hämta elverk(strömmen till konsertutrustningen var inte påkopplad) och vinkelslip med diamantskiva, tog 15 minuter att komma igenom...

Det var ett kryptonite med låset på "kortsidan" av den pinnen där detta lås på filmen har låset på långsidan.

Du skulle använt pennan

moped eller cykellås det där, men dåligt var det.
Jag har ABUS lås, fast det kanske kommer en film där man kan öppna dem med ett suddgummi eller nyckel eller nåt snart.

Eftersom de låsen har en ringformad nyckel är det bara att slipa ett rör så att det passar i tillhållarna. Det framgår inte av filmen om pennviftaren har gjort det. Med en helt slät penna tror jag att det är omöjligt. Det är dessutom omöjligt att klura ut på förhand hur nyckeln ska se ut och det brukar vara rätt kinkigt om det inte är helt rätt. Har själv råkat skada en Abusnyckel och det var fan omöjligt även om jag tyckte att jag böjde den helt rätt igen.

pilsner

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...