Ägarbyte?

fortsomfan skrev:
Hur fungerar ägarbyte om man ska skicka en hoj?

tacksam för svar!

Smidigast är väl om du kan få firman du skickar hojen med att sköta det! Dvs dom ser till att nya ägarn skriver under och sedan skickar dom det till dig så du kan skriva under och skicka till vv!

ägarbyte

Hoztic skrev:
Smidigast är väl om du kan få firman du skickar hojen med att sköta det! Dvs dom ser till att nya ägarn skriver under och sedan skickar dom det till dig så du kan skriva under och skicka till vv!

tack så mycket låter smart. men om jag då betalat, via bank till han som säljer, och den som tar hand om ägarbytespapprena får för sig att skriva sig själv som ägare. kan det inte bli problem då?

fortsomfan skrev:
tack så mycket låter smart. men om jag då betalat, via bank till han som säljer, och den som tar hand om ägarbytespapprena får för sig att skriva sig själv som ägare. kan det inte bli problem då?

Aha, du ska få hojen? Nåja, det är väl bara att lita på firman som ska leverera? Begär kvitto annars! Säljaren skriver ju på sist, då är det ju grönt ändå!

när jag sålde min gammla bil så hade han betalt innan så jag skrev på pappret å skickade med det så var det upp till honom sen

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis