Äcklig finne på ryggen...

Haha, jag kollade bara på den första, de andra får nog va.

Först rann där ju bara ut gegga, tänkte typ "ja, det var ju rätt äckligt.."

Sen tryckte hon på den.. Jag vände mig om med något i stil med "oh my goood... vidrigt..." Sen stängde jag av... :D

Vad har ni för finniga brudar egentligen? Har fö tillräckligt med självkännedom och överlevnadsinstinkt för att hålla mig från att kolla på de där klippen..

fy fan va äckligt... måste gå o spotta ut all saliv som samlats för ja nästan spyr...

Samma här!

Får ticks i fingrarna när jag ser en gul och svullen finne. Dom bästa är helt klart dom som sprutar :yoparty

*gotländsk röst i Scanreklam*

Infekterede hårsäcker.....Infekterede hårsäcker!

Jag dagdrömmer fortfarande om den dag för drygt 10 år sedan då jag hittade en sån på benet, det var precis som att dra ut ett litet blysänke ur vaden med ett plopp på slutet.

...Meeemories...

var det inte du som börja posta :va

Ehhh, just ja :rodnar Jaja, man kan ju inte alltid vara fulländad!

_Johansson_ skrev:
Jag dagdrömmer fortfarande om den dag för drygt 10 år sedan då jag hittade en sån på benet, det var precis som att dra ut ett litet blysänke ur vaden med ett plopp på slutet.

Såna kan ju åtminstone vara lite roliga utan att för den delen vara äckliga som de i tråden :(
Jag har ibland fått nån konstig jävla grej på bröstet, som en vass grej som sticker ut liiiiiite bara och när man tar tag och drar ut den med pincetten så ser det precis ut som en bit av en avklippt nagel på drygt 10mm :brinnerup
Kvar är bara en liten krater, men inget kladd eller dylikt som tur är...

Fyfaaaaan vad äckligt . Det var jobbigt att kolla på ,men jag kunde inte sluta titta ville se hur stor den var.:zpy:zpy

Jag tycker att det ser ganska skönt ut att bli av med all den där dyngan från kroppen.

Jag brukar inte reagera på sånt då jag själv gillar att pilla på knölar men där fick jag spyan nästintill upp i halsen, fy fan va tvungen att blunda.

Först:vaffaaaan o leta efter sånt här på nätet? :zpy

sen hur fan får man sånt där på kroppen? kanske ska dra ner på anabola eller?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg