Äcklig finne på ryggen...

För några veckor sedan samlade jag ihop samtliga filmer här ovan och la upp på nyllboken. Fick en del kommentarer från sånna där cheyer :rolleyes:

åh jag som skulle plugga... har suttit här å kollat på era äckelvideos istället :zpy
Tror jag håller mig i sverige nästa sommar, här finns inga maskar och spindlar som kryper under skinnet på en iaf :död

Det finns en då dom tömmer ett knä på var, samt en då dom tömmer ryggen på en snubbe...

Där snackar vi litervis med gegga....

Hehe, såna filmer vimlar det ju av på tuben...:hihi Och jo, tyvär så är det på riktigt:D

Finns en filmsnutt på en kille som slår av benet på en annan kille. Båda två är med på det. Har för mig att ena killen inte ville göra värnplikt eller dyl. Smart bara att han kommer bli inkallad så fort benet läkt igen ;)

Jag stack hål på en korv med ICA's risgrynsgröt och gjorde sådär framför barnen efter att dom hade sett videon, ingen av dom var sugen på gröt efter det....

JUST JA. ViSSTE ATT JAG KÄNDE IGEN KLETET NÅNSTANS IFRÅN :D

Jaha, där höll groggen på att komma upp! Nej, nu ska jag fan inte kolla på fler av era ekkliga videos!!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg