Äcklig finne på ryggen...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ok, det kan vara en gammal video men jag har inte sett den här vad jag kan minnas.
Nå, det ser ju sjukt äkta ut men kan det verkligen vara det? En så kallad fistelgång eller vad fan kan det vara?
[YOUTUBE-ID]v3jNCBe1VTY[/YOUTUBE-ID]

Men för helvete, jävla skitgrejjer!!!! :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=v3jNCBe1VTY

Last edited:
Den är gammal. Och äcklig.

[YOUTUBE-ID]v3jNCBe1VTY&hl=sv&fs=1&[/YOUTUBE-ID]

Ingen finne men, jag tänker ialf inte bli biten av en sån där spindel :D

[youtube-id]vd0uDaIZIyg[/youtube-id]

[youtube-id]zQva1J4VFqA[/youtube-id]

Jävlar vilken grej! Jag brukar gå igång på att klämma pormaskar på fjällans rygg men det här var i värsta laget...

Fy fan!!! :zpy

Jag är inte känd för att vara äckelmagad, men det där fick mig nästan att spy alltså! Kom så pass långt att salivproduktionen satte igång på allvar...

Det kan ju inte vara på riktigt ...eller? Så pass mycket gegga som hon pressade ut, det finns ju inte!

Fy fan!!! :zpy

Jag är inte känd för att vara äckelmagad, men det där fick mig nästan att spy alltså! Kom så pass långt att salivproduktionen satte igång på allvar...

Det kan ju inte vara på riktigt ...eller? Så pass mycket gegga som hon pressade ut, det finns ju inte!

Jorå, kroppen kan prestera makalösa mängder äckliga substanser.....

Som tonåring fick jag in lite splitter under skinnet på ena fingret vid en "sprängolycka", på ett par timmar var fingret 3ggr sin ursprungliga storlek, varpå blodflödet ströps av trycket och fingret domnade så att det gick att klippa upp och tömma utan annan bedövning än den flytande som IOFS var orsak till olyckan....

Det hjälpte dock inte att "mjölka" fingret, dagen därpå var hela handen svullen så det blev besök till akuten...
Med tanke på hur mycket jag klämde ur den handen borde det inte ha funnits något kött kvar innanför skinnet.

Alltså det bara ryser i hela kroppen när jag ser det där. Fy fucking jävla fan så äckligt!!

hur/vart/när? SPINDEL!! BAAAH vilken sort? EEEWWW maskar HU¤R==?
Baaah varför kollade jag för!!!! JÄVLA DIG SOM POSTADE DETTA!!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg