´Hittade även hit...(till slut) Hej!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Honda 750 Cafe?
Börjar tydligen bli dags för dig att lära dig ladda upp bilder här så att valparna får se att det finns annat än R1or! :)

Edit: Så oartigt av mig att missa: Hej o välkommen!

Frän ratbike! :tummenupp
Dock ingen caféare men ändå.

Ärligt talat så skulle det vara trevligt med kick på nån av hojarna. Är dock glad att det finns elstart på tillern!

Robban_C skrev:
Frän ratbike! :tummenupp
Dock ingen caféare men ändå.

Ärligt talat så skulle det vara trevligt med kick på nån av hojarna. Är dock glad att det finns elstart på tillern!

Fan är du blind eller ? Ser du inte att det i grund och botten är en Muscle Machine, för X antal år sedan var detta glasfibermonster borrad till 836cc den coolaste caferacer mm kunde ha, dock saknar jag cliponstyre :(
och framgaffeln är lätt att droppa.

I nuläget dikterar finishen epitetet ratbike men snygga till lite, sätt på en lagom gaffel med clip-on så är du på g! :tummenupp

Behöver du dämpare? Jag har en 2,5" (inloppet) kromad megafon med insats liggandes nånstans. Men den är dyrare än dina burkar.

Robban_C skrev:
I nuläget dikterar finishen epitetet ratbike men snygga till lite, sätt på en lagom gaffel med clip-on så är du på g! :tummenupp

Behöver du dämpare? Jag har en 2,5" (inloppet) kromad megafon med insats liggandes nånstans. Men den är dyrare än dina burkar.

Nja dom var bara provisoriska under besiktningen nu klarar jag mig utan.
Har funderat på det men då mister jag ju looken, och det ÄR en blickfångare kanske ingen brudmagnet men vem fan behöver båge för att få brudar ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT