##¤¤&& tisdag ikväll &&¤¤##

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
så kommer tengil och jag vara nere i lokalen vid 18,00 tiden.. kom gärna ner då ni som kan och snacka lite skit så kan vi diskutera festen oxå

blom skrev:
fan det skulle du ju göra kl 16,00 i morgon :D

Då lastar jag av, idag ska släpet lastas, verktyg, mc-kläderna och lite annat packas in i bilen. Jobbar till 15:00 i morgon och har ingen lust och hållas med förberedelserna innan jobbet

erik skrev:
Då lastar jag av, idag ska släpet lastas, verktyg, mc-kläderna och lite annat packas in i bilen. Jobbar till 15:00 i morgon och har ingen lust och hållas med förberedelserna innan jobbet
fan erik har du vaknat med täcket i röven :D

men herre gud vad trevligt det skulle vara om några ville komma ner ikväll och diskutera festen :)

Skulle gärna, men jag kommer sitta på en uteservering i Barcelona och dricka Cerveza ungefär vid den tiden! :fyllisar

rainman skrev:
Äsch faen, resan dit och tillbaks kostar väl som premien för 1 månads försäkring ungefär, och det tjänar man in på att ölen är billigare :)
nja är den så jäkla mycket billigare då? och där hade du faktiskt betalat för 1 månad

rainman skrev:
Äsch faen, resan dit och tillbaks kostar väl som premien för 1 månads försäkring ungefär, och det tjänar man in på att ölen är billigare :)

Bättre att åka hoj än flygplan.

Jag skrev att jag tänkte rulla till Ö-o på onsdag(idag)
Jobbade till 20,30 igår så hade svårt (även med millen) att hinna i tid......................

Lövis skrev:
Jag skrev att jag tänkte rulla till Ö-o på onsdag(idag)
Jobbade till 20,30 igår så hade svårt (även med millen) att hinna i tid......................
jaha ok.. missade lite vad du skrev :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...