blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
så kommer tengil och jag vara nere i lokalen vid 18,00 tiden.. kom gärna ner då ni som kan och snacka lite skit så kan vi diskutera festen oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan det skulle du ju göra kl 16,00 i morgonerik skrev:Jag tror inte jag hinner, ska lasta och fixa inför morgondagen.
blom skrev:fan det skulle du ju göra kl 16,00 i morgon![]()
fan erik har du vaknat med täcket i rövenerik skrev:Då lastar jag av, idag ska släpet lastas, verktyg, mc-kläderna och lite annat packas in i bilen. Jobbar till 15:00 i morgon och har ingen lust och hållas med förberedelserna innan jobbet
köp en hoj istlrainman skrev:Skulle gärna, men jag kommer sitta på en uteservering i Barcelona och dricka Cerveza ungefär vid den tiden!![]()
Äsch faen, resan dit och tillbaks kostar väl som premien för 1 månads försäkring ungefär, och det tjänar man in på att ölen är billigareblom skrev:köp en hoj istl![]()
nja är den så jäkla mycket billigare då? och där hade du faktiskt betalat för 1 månadrainman skrev:Äsch faen, resan dit och tillbaks kostar väl som premien för 1 månads försäkring ungefär, och det tjänar man in på att ölen är billigare![]()
rainman skrev:Äsch faen, resan dit och tillbaks kostar väl som premien för 1 månads försäkring ungefär, och det tjänar man in på att ölen är billigare![]()
blom skrev:fan erik har du vaknat med täcket i röven![]()
jag och Anol åkte förbi där vid 18.05 men inga hojar i sikte så vi drog vidare.blom skrev:inga fler som vill fika ikväll.. lövis du kommer väl förbi?
crashtestdummy skrev:jag och Anol åkte förbi där vid 18.05 men inga hojar i sikte så vi drog vidare.
jaha ok.. missade lite vad du skrevLövis skrev:Jag skrev att jag tänkte rulla till Ö-o på onsdag(idag)
Jobbade till 20,30 igår så hade svårt (även med millen) att hinna i tid......................
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |