Halmstad

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Tja, inte träff eller samåkning, men möjligen event..Ta en titt på
WSR forumet i OT-delen, jag är sugen på att skaffa nytt ställ, döpte den till "Julklapp" typ..läs och begrunda. Tänker inte dra igång nåt stort på SH. Kan räcka med Halmstadtrakten.

Snart är det vår och det gäller att förbereda sig :gnissla
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Snart försvinner snön och våra körkort :yoparty Eller i bästa fall bara snön :gnissla

Klart vi finns här! Du och jag iallafall... är så trött på snön nu. Snart går jag ut med värmepistolen och försöker värma upp lite! Sprayburk med farlig drivgas kanske? Bra för växthuseffekten.
 

supercalle

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Fajjerstååm
Klart vi finns här! Du och jag iallafall... är så trött på snön nu. Snart går jag ut med värmepistolen och försöker värma upp lite! Sprayburk med farlig drivgas kanske? Bra för växthuseffekten.

haha ja, borde starta en FB grupp som heter "parkera med tomgången på så att snön försvinner"
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
haha ja, borde starta en FB grupp som heter "parkera med tomgången på så att snön försvinner"

Ja, varför inte! Många bäckar små... sen är det bara grusen som ska sopas bort, så om alla sedan gå ut med varsin kvast så är det också fixat på nolltid!
 

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Känns långt till våren nu:näsblod

Ska nog köra lite tomgångskörning jag med:tummenupp

Blir mycket hoj filmer och en del gamla motogp race att fördriva tiden med.
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag skruvade ihop sista grejerna på hojen (äntligen) efter vurpan i våras. Men det är nästan jobbigare nu att ha hojen redo men inte kunna köra i alla fall. Förut så hade man ju nåt att göra i garaget när man var ledig. Nu är de bara vänta vänta vänta...:huvet

Hörde att nån spådde regn i början av helgen.. <hoppas hoppas>:Bugar
 

Gixxerfan2

Medlem
Gick med
23 Jun 2009
Ort
H
Hoj
Suduki
Det kanske inte var din sossekontainer. Och det är ingen sporthoj. Snarare en halv(storlek) offroad.
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Det med värmepistolen gillade jag xD Och det är inte ofta man hör glädje över regn i detta forumet ^^

Längtar verkligen till våren! Man får väl "nöja" sig med mässan som snart går av stapeln:)
 

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600
Någon som har koll på garage? Skulle behöva skaffa mig ett som ligger i halmstadtrakten, är lite drygt att pendla till Gbg
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top