Halmstad

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Det var ju en trevlig liten glasstur ikväll.:tummenupp
Lyckades förövrigt få soppatorsk precis lagom vid pumpmacken på Fyllinge. Ibland ska man ha tur.
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
ola_sandin skrev:
2334160 Det var ju en trevlig liten glasstur ikväll.:tummenupp
Lyckades förövrigt få soppatorsk precis lagom vid pumpmacken på Fyllinge. Ibland ska man ha tur.




Får man kanske köra med nästa gång ni kör :rolleyes: :) Se hur länge jag hänger efter innnan ni försvinner som röda/svarta/blåa fläckar eller vad ni nu har för färger :>
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
svantestorm skrev:
2334237 Får man kanske köra med nästa gång ni kör :rolleyes: :) Se hur länge jag hänger efter innnan ni försvinner som röda/svarta/blåa fläckar eller vad ni nu har för färger :>

Klart du får hänga med. Vi brukar köra på "led", de med mest abstinens kör först och de som inte är lika körgalna kör efter. Vi brukar stannatill vid korsningar och vänta in alla.
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
ola_sandin skrev:
2335672 Klart du får hänga med. Vi brukar köra på "led", de med mest abstinens kör först och de som inte är lika körgalna kör efter. Vi brukar stannatill vid korsningar och vänta in alla.


Dee e schysst :] I'll be there when it´s time. :fyllisar
 

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600
Såg några typer som var ute ikväll, någon med en röd R1 iaf, någon som känner sig skyldig? Tänkte hängt på, men skulle vidare
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Granroth skrev:
2339439 Såg några typer som var ute ikväll, någon med en röd R1 iaf, någon som känner sig skyldig? Tänkte hängt på, men skulle vidare

Ja det var jag och Mattias på cbr 600:an, vi lånade två men den ändra rasade sönder lite :va.....
Det är bara att haka på nästa gång!
 

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600
Göken skrev:
2340226 Ja det var jag och Mattias på cbr 600:an, vi lånade två men den ändra rasade sönder lite :va.....
Det är bara att haka på nästa gång!

Jag får väl se till att göra det, har ju precis skaffat hojjen så man får ju lägga till sig med lite hoj polare...:yoparty synd där med hojjen, men får sänka några :fyllisar så mår man bättre...
 

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
irriterande som fan... satt å snacka me en tjejkompis på msn så här mitt i natten, hon var ute å rökte när de kom ett gäng som inte talade svenska å slängde upp en svart sporthoj på ett släp å drog i väg.... en grå audi kombi med ett privat släp.... synd att man inte var där, hon vågade ju inte göra så mycke... bara hoppas att polisen tar dem snabbt...synd bara att de e 30 min kö för å få prata me polisen...

så håll ögon å öron öppna för å hjälpa den stackaren som blivit bestulen....
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
nickepicke skrev:
2344807 irriterande som fan... satt å snacka me en tjejkompis på msn så här mitt i natten, hon var ute å rökte när de kom ett gäng som inte talade svenska å slängde upp en svart sporthoj på ett släp å drog i väg.... en grå audi kombi med ett privat släp.... synd att man inte var där, hon vågade ju inte göra så mycke... bara hoppas att polisen tar dem snabbt...synd bara att de e 30 min kö för å få prata me polisen...

så håll ögon å öron öppna för å hjälpa den stackaren som blivit bestulen....


VAR??????

J
 

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
nickepicke skrev:
2344807 irriterande som fan... satt å snacka me en tjejkompis på msn så här mitt i natten, hon var ute å rökte när de kom ett gäng som inte talade svenska å slängde upp en svart sporthoj på ett släp å drog i väg.... en grå audi kombi med ett privat släp.... synd att man inte var där, hon vågade ju inte göra så mycke... bara hoppas att polisen tar dem snabbt...synd bara att de e 30 min kö för å få prata me polisen...

så håll ögon å öron öppna för å hjälpa den stackaren som blivit bestulen....


Döda svinen...
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
nickepicke skrev:
2344807 irriterande som fan... satt å snacka me en tjejkompis på msn så här mitt i natten, hon var ute å rökte när de kom ett gäng som inte talade svenska å slängde upp en svart sporthoj på ett släp å drog i väg.... en grå audi kombi med ett privat släp.... synd att man inte var där, hon vågade ju inte göra så mycke... bara hoppas att polisen tar dem snabbt...synd bara att de e 30 min kö för å få prata me polisen...

så håll ögon å öron öppna för å hjälpa den stackaren som blivit bestulen....

Hörru stjärnskottet.. :klappar Var??
 

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600
Kanske ska flytta från vallås då, tur att hojjen alltid står inlåst. Är det körning som gäller ikväll eller?
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Vafan, Vallås? Dit flyttar ju jag om en månad :gnissla Hmmm, hoppas jag får tag på garage tills dess... Men jag vet inte var man ska leta...
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top