Garagestatus

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
valmers skrev:
Vad i hela helsefyr vet farbror om det? :mad:

Ser man ju på bilden ju.

Å säg inte att det inte är ditt garage för då ska du inte posta bilden här.

Fuktskador, ingen stereo, inga verktyg, inga coola planscher, ingen kaffebryggare, tomma? hyllor= VÄLDIGT låg mysfaktor.

Bara en kraschad, fuktskadad blade som förgäves väntar på att husse ska få orken tebaks och greppa hylsnyckelsatsen.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jalle skrev:
Ser man ju på bilden ju.

Å säg inte att det inte är ditt garage för då ska du inte posta bilden här.

Fuktskador, ingen stereo, inga verktyg, inga coola planscher, ingen kaffebryggare, tomma? hyllor= VÄLDIGT låg mysfaktor.

Bara en kraschad, fuktskadad blade som förgäves väntar på att husse ska få orken tebaks och greppa hylsnyckelsatsen.

Fuktskador? Farbror behöver nog gå till optikern. Stereo finns, planscher är gay, kaffe dricker bara gamla farbröder som GSXR1100R.

Verktyg: ligger i sina respektive lådor. JAG är garageführer, INGA verktyg får ligga framme och skräpa. :mad:

Tomma hyllor: bilden är tagen i mekardelen av garaget, där MC-lyften står. JAG är garageführer, INGEN jävla skit får ligga framme och skräpa i mekardelen. :mad:
I respektive hyll-delen får man ha hur mycket skit som helst, om det inte ligger på golvet. :mad:

Husse kanske snart dyker upp i garaget, vem vet? :näsblod
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
Fuktskador? Farbror behöver nog gå till optikern. Stereo finns, planscher är gay, kaffe dricker bara gamla farbröder som GSXR1100R.

Verktyg: ligger i sina respektive lådor. JAG är garageführer, INGA verktyg får ligga framme och skräpa. :mad:

Tomma hyllor: bilden är tagen i mekardelen av garaget, där MC-lyften står. JAG är garageführer, INGEN jävla skit får ligga framme och skräpa i mekardelen. :mad:
I respektive hyll-delen får man ha hur mycket skit som helst, om det inte ligger på golvet. :mad:

Husse kanske snart dyker upp i garaget, vem vet? :näsblod

Vad är det för j-a kärringfasoner?? Städa istället för att meka?

Det saknas:
- pappen från ett par-tre sexpack längs kanterna i lokalen
- grejor som du aldrig kommer avända i hyllorna.
- spärrskaft, blocknycklar och skruvmejslar på golvet.
- en överfull soptunna
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chrille skrev:
Vad är det för j-a kärringfasoner?? Städa istället för att meka?

Det saknas:
1. pappen från ett par-tre sexpack längs kanterna i lokalen
2. grejor som du aldrig kommer avända i hyllorna.
3. spärrskaft, blocknycklar och skruvmejslar på golvet.
4. en överfull soptunna

1. Check
2. Check
3. NEJ
4. Check

Snart finns öglor i taket, som exempelvis kommer underlätta däckbyten och framgaffeljobb.
 

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Höllviken-Skåne
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oFFkeFF skrev:
Det beror ju på vad du har för depåstöd.

Såja, nu ska vi fara varligt fram med lille Valmers.

Sen han lämnade de djupa raggarskogarna har han koncentrerat sig på att smälta in i storstaden vilket gjort att han bla lärt sig 26 olika hårvaxer utantill.
Han kan även känna på en sk skrynkelskjorta och på endast 3 sek veta om det är något att ha eller billig kopia som brudarna rynkar på näsan åt.

Han har således glömt viktiga mekkunskaper som hans far och polare nött in i honom under ungdomsåren. Detta i sin tur har medfört att han hellre vaxat än mekat med sin kära blade.

Att det finns ett depåstöd som lyfter i gaffelkronan är ngt helt nytt för denne trendtomte.

Han är mycket mån om sin fysik och "hänga i taket tekniken" när man byter däck ger onekligen en hel del träning av musklerna. Särskilt om det är byte från torr- till regndäck precis innan racestart och man ska rigga upp hojjäveln i tälttaket.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
En gång höll jag faktiskt med MavveRR och och nu är det dax att gå till extremerna igen....

Lyftöglor i taket är inte fel att ha, oavsett vilka depåstöd man har, speciellt om man ska ha loss bakdämperiet.

Men visst finns det smidiga och smidigare depåstöd.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jalle skrev:
Såja, nu ska vi fara varligt fram med lille Valmers.

Sen han lämnade de djupa raggarskogarna har han koncentrerat sig på att smälta in i storstaden vilket gjort att han bla lärt sig 26 olika hårvaxer utantill.
Han kan även känna på en sk skrynkelskjorta och på endast 3 sek veta om det är något att ha eller billig kopia som brudarna rynkar på näsan åt.

Han har således glömt viktiga mekkunskaper som hans far och polare nött in i honom under ungdomsåren. Detta i sin tur har medfört att han hellre vaxat än mekat med sin kära blade.

Att det finns ett depåstöd som lyfter i gaffelkronan är ngt helt nytt för denne trendtomte.

Han är mycket mån om sin fysik och "hänga i taket tekniken" när man byter däck ger onekligen en hel del träning av musklerna. Särskilt om det är byte från torr- till regndäck precis innan racestart och man ska rigga upp hojjäveln i tälttaket.

:rofl
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jalle skrev:
Att det finns ett depåstöd som lyfter i gaffelkronan är ngt helt nytt för denne trendtomte.

Nejdå, jag vet. Med sju, åtta hojar i garaget kan det dock vara en fördel om inte alla behöver lita till depåstöd som inte finns/inte passar när man exempelvis ska riva bort sin sönderslagna framgaffel/framfälg.

Skrynkelskjortor totalt ute, det är randigt som gäller. Inget annat vax än Difi d-struct duger. http://www.spiralhaircase.com/difi.html
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Om Barbados behöver ny sångare så måste du vara med högt upp på listan va?
Barbejdås :rofl jösses valmers du har det inte lätt, men är man född i dansbandsbältet så får man ta det :lol
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Barbejdås :rofl jösses valmers du har det inte lätt, men är man född i dansbandsbältet så får man ta det :lol

Frågan är väl om Christian Tempest ska kasta spjut, när han befinner sig i radhuset?
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
vet inte vart jag ska börja, det ser ut som någon (jag) har ryckt sprinten på en handgranat & kastat in den i mitt garage...
3 st hojar i molekyler, nos flaskor å slangar, munstycken & fan å hans mormor!!!
vart börjar man???
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Påhlgren skrev:
vet inte vart jag ska börja, det ser ut som någon (jag) har ryckt sprinten på en handgranat & kastat in den i mitt garage...
3 st hojar i molekyler, nos flaskor å slangar, munstycken & fan å hans mormor!!!
vart börjar man???


Du kopplar nos-flaskan till en vanlig skyddsmask, sen på med masken, sen vrider du på gasen och går in i garaget :banana
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top