Resultat 1 till 6 av 6
    Medlem Tiass avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12

Honda service: Tips på bra aukt. verkstad runt Västerås?

Ska in på 1200mila-service med min Fireblade -12 och det är väl lika bra att få den där stämpeln i boken så det "ser" snyggt ut och för att den stora massan vill ha den där om man ev. vill sälja någon gång.
    Har man servat sin egna ögonsten med omsorg själv så sjunker den ju som en sten i värde vid försäljning.

Finns ju några stycken: ArosRacing, Funbike, MC-verkstan Eskilstuna, Södertälje? Andra ställen?

Vilken verkstad är att rekommendera runt västerås med omnejd gällande Honda?

Ignorance is bliss isots avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Hoj
    sebeärr ärr ärr
    Hela Hojen på Södermalm ,El stockholmo ,har alltid haft bra service på Hondorna jag ägt
    Inte riktigt i dina kvarter men men

Medlem
    Reg.datum
    apr 2015
    Hoj
    Honda Cbr600f3 -97:a
    Motospeed

Medlem Tiass avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    2 tips, tack för det. Motospeed hade jag missat helt, ska jag definitivt kolla upp

Medlem
    Reg.datum
    sep 2014
    Hoj
    Ok
    Den enda i Västerås som är auktoriserad "Verkstad Mc" ser ut att vara Motospeed.

http://www.hondamc.com/aterforsaljare/

Medlem Tiass avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av isot Visa inlägg
    Hela Hojen på Södermalm ,El stockholmo ,har alltid haft bra service på Hondorna jag ägt
    Inte riktigt i dina kvarter men men
    Slutade faktiskt med att det blev Hela Hojen, var dom enda som hade tider i närtid.

Men det blev bra, rullar fint Dom lämna en liten present uppe på tanken (10cm repa) märkte jag när jag kom ut på motorväg. Var ytlig bara så det gick och polera bort

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Min "Lördags" Bimota YB4IE 1988 YB4IE 1988, svårfångad och nu inlåst. Hoj nummer 25 i samlingen, men ska ju slåss om utrymmet och uppmärksamheten [...]

Toyman
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här