HayabusaMan
Gudomlig sporthojare
Parkerade hojen på en Tisdag, larmade på och efter någon minut tjöt larmet till några varningstjut precis som om man stöter till den, vilket jag inte gjorde. Men tänkte inte mer på det. (den har inte gjort så tidigare)
På Lördagen upptäckte jag att hojen var helt död och tog ur och mätte batterispänningen --> 4,5 volt!!....
Har inte haft minsta problem innan detta.
Noterade senare dock att jag kommit åt varningsblinkersknappen, det är det enda jag kan komma på som inte var som vanligt vid detta tillfälle. Men de fungerar ju inte med tändningen avstängd.
Frågan är nu om det kan bli något konstigt med detta? Tänkte på att larmet är ju kopplat till varsin blinkers....kryptrömmar? Relän?
Att larmdosan ballat ur redan har jag svårt att tro, då det är nyinstallerat med plug & play kabelkit på original kabelstam. Inga dyra grejer men ett basic 1-vägslarm.
Har inte tvättat hojen eller utsatt grejerna för fukt el värme, då de sitter väldigt skyddat.
På Lördagen upptäckte jag att hojen var helt död och tog ur och mätte batterispänningen --> 4,5 volt!!....
Har inte haft minsta problem innan detta.
Noterade senare dock att jag kommit åt varningsblinkersknappen, det är det enda jag kan komma på som inte var som vanligt vid detta tillfälle. Men de fungerar ju inte med tändningen avstängd.
Frågan är nu om det kan bli något konstigt med detta? Tänkte på att larmet är ju kopplat till varsin blinkers....kryptrömmar? Relän?
Att larmdosan ballat ur redan har jag svårt att tro, då det är nyinstallerat med plug & play kabelkit på original kabelstam. Inga dyra grejer men ett basic 1-vägslarm.
Har inte tvättat hojen eller utsatt grejerna för fukt el värme, då de sitter väldigt skyddat.
Last edited: