Köp och sälj fungerar inget vidare på Firefox!

Keelogger

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2015
Ort
Jämshög
Hoj
Kawa Z1000 -05
Tjo, när jag klickar in på köp och sälj fungerar det bara ibland men ofta blir bilderna enorma, all text försvinner även när jag klickar på annonserna. fungerar dock klockrent i microsoft edge
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tjo, när jag klickar in på köp och sälj fungerar det bara ibland men ofta blir bilderna enorma, all text försvinner även när jag klickar på annonserna. fungerar dock klockrent i microsoft edge
Låter som sin webbläsare har gammal info. Håll ingen Shift och ladda om sidan. Prova det
 

Raderad medlem 51742

Guest
Jo, adblock ställer till det. På Safari försvinner bilder och annonstext om man har adblock aktiverat.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har fått ett par PM senaste dagarna om problem med bilder i Köp & Sälj. De som listas i listläget över annonser. Gjorde en "fix" igår som bör fixa det där. Någon som kan bekräfta?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har fått ett par PM senaste dagarna om problem med bilder i Köp & Sälj. De som listas i listläget över annonser. Gjorde en "fix" igår som bör fixa det där. Någon som kan bekräfta?

Jag har haft problem där tidigare, men jag rensade cachen precis innan jag såg den här posten, men det funkar nu iaf. :D Lite oavsett vad som fixade det. :hihi
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Eller vänta, när jag klickar mig in på en underrubrik (Roadracing. :hihi) ser det helt knasigt ut. Ser ut som CSS-strul, som om den grå rutan bakom bilderna får samma bredd som originalbilden eller nåt, för den sträcker sig långt ut åt höger.
Och några bilder är ena riktiga bamsingar till björnar.
SH_Sales.jpg
SH_Sales.jpg


Det verkar dock inte vara alla kategorier som ser likadana ut.

Och jag har testat att rensa cachen och alla cookies. Jag har ingen adblocker heller.

Samt det ser normalt ut i Chrome.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top