Pramac Australian Motorcycle Grand Prix 16-18 Oktober

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
precis, marc marquez. vissa kallar han la för mackan å mina fingrar skrev MQ. Richard borde lixom kommit fram till det rätt lätt lixom. tittas det på motogp ens? :p
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vad är det för ngt som löper längst med gaffeln?

image.jpg
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vet någon var man kan streama racet? Är på semester. :(

12€ typ på motogp.com. Brukar själv köpa två racehelger av dem då vi alltid åker på semester i slutet av juni och brukar vara borta hela juli så jag måste köpa både assen och sachsenring.
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Jag begriper mig inte på Rossis kvalstrategi...
Tycker han sölar bort massa tid i depån och lyckas inte göra speciellt många varv på kvalet...
7:e tid är ju inge vidare!
 

Smagatusk

Guest
12€ typ på motogp.com. Brukar själv köpa två racehelger av dem då vi alltid åker på semester i slutet av juni och brukar vara borta hela juli så jag måste köpa både assen och sachsenring.

Verkar funka jävligt bra! Inget hackande trots att man streamar genom hotellets wi-fi. :)
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Verkar funka jävligt bra! Inget hackande trots att man streamar genom hotellets wi-fi. :)

Brukar funka bra, har själv aldrig upplevt några problem med deras stream men när jag lånade ut mitt konto till en polare som skulle till turkiet när san marino gick av stapeln sket det givetvis ner sig fullständigt, då var tydligen väldigt många som hade problem med deras stream så polaren fick softa nån timme och se det i efterhand, riktigt surt och jag har kontaktat dem men givetvis har jag inte fått ngt svar, helt oaceptabelt tycker jag. Säljer man en sån tjänst måste det vara helt vattentätt och vad som gick snett vet jag inte, väntar som sagt fortfarande på ett svar. Passa nu på att döda lite tid med att gå tillbaka i tiden och glo på gamla race som finns under fliken [videos], du har några dagar på dig att njuta av gamla klassiker:tungan
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
AEsp vevade ju rätt bra med under Q1, men va fan skall dom göra? Gå upp i rök? Dem kvalade ju också..
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Lite princessvarning är det allt. Q1/Q2 är ju en god portion taktik i många andra delar också. Annars kan man ju snart strunta i racingen helt och köra det som time attack istället...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Lorenzo såg lite upprörd ut. :hihi
Det hade varit extra skoj om han inte lycats lägga ett varv för att peta bort PEdrosa, utan fått starta på rad 2. :crash

Rossi måste lista ut hur han ska göra med kvalen helt klart. Bara att hoppas på en bra start och förstavarv för honom imorgon nu.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Lorenzo såg lite upprörd ut. :hihi
Det hade varit extra skoj om han inte lycats lägga ett varv för att peta bort PEdrosa, utan fått starta på rad 2. :crash

Rossi måste lista ut hur han ska göra med kvalen helt klart. Bara att hoppas på en bra start och förstavarv för honom imorgon nu.

Detta är ju dock de första "dåliga" kvalet på ett tag nu så... När de gäller Rossi är ja inte ett dig orolig, är det någon som kan köra om är det Rossi.. Har har heltklart snäppt upp sig med kval under året.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Detta är ju dock de första "dåliga" kvalet på ett tag nu så... När de gäller Rossi är ja inte ett dig orolig, är det någon som kan köra om är det Rossi.. Har har heltklart snäppt upp sig med kval under året.

Jo, men han behöver bli konsistent bra på det. Det kommer inte bli lättare när Suzuki får fart på maskinen, och eventuellt Aprilia. JAg hoppas lite på en pall helt utan yamaha idag. :D
En honda, suzuki och ducati, bara för att. :hihi

Det lär ju inte hända dock... Honda och två yamaha skulle jag tro det blir.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
:fyllisar
Jo, men han behöver bli konsistent bra på det. Det kommer inte bli lättare när Suzuki får fart på maskinen, och eventuellt Aprilia. JAg hoppas lite på en pall helt utan yamaha idag. :D
En honda, suzuki och ducati, bara för att. :hihi

Det lär ju inte hända dock... Honda och två yamaha skulle jag tro det blir.

Bara det är en 46 Yamaha IMORGON som är med på pallen är ja nöjd:)
 

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Vilken gnällkärring #99. Hoppas VR står på pallen som sagt..
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top