Gibernau – vad hände egentligen?

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Jag har spenderat hundratals arbetstimmar såväl som privata timmar tillsammans med Nicky och tillsammans med var och en av de fyra nedersta namnen på din lista...
Se på fan. Visste inte att flera av toppförarna i MotoGP anlitade en och samma svenska konsult. Varför så hemlig? Berätta vad du gör och hur du har kunnat förbli så hemlig!
 

Räserperra

Var dig själv, alla andra är upptagna
Gick med
11 Oct 2009
Ort
Ingarö
Hoj
YAMAHA FZR 1000 1992
Som för två år sedan när jag var inloggad senast. Börjar med en intressant och relevant frågeställning för att ganska snart urarta i en pajkastning av guds nådde. Tar en paus igen på två år. Bilfolk ÄR mer seriösa, framför allt där alla är synliga med eget namn och är medlem i en klubb där man känner varandra. Här är det som om folk tar fram sina sämsta sidor och kastar skit på varandra i sin anonymitet. Anmärkningsvärt att många som kommenterar inte har hoj. Men gå då in på ett allmänt forum typ Flaschback där ni kan pesta ostört. Här borde det vara seriösa hojåkare som snackar. Inte nättroll.:arsele
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Ursäkta min franska, men varför skulle Alatalo göra det? Han är ju "den där killen från Kalix som kör vit Gixxer" och låtsas kunna något, som Du så träffsäkert analyserade i en tidigare tråd.

Att Du inte ens orkat googla fram något innan Du fortsätter gör mig faktiskt...
besviken på något vis, jag har aldrig ifrågasatt Din kompetens som tangentbordsvirtuos.

Nej, Du får nog vackert PM:a Alatalo och snällt be om ett exemplar av hans biografi så kan vi kanske återgå till Sete...?

...Berätta vad du gör och hur du har kunnat förbli så hemlig!
 
Last edited:

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Vid berget
Hoj
Honda RS125R
Ja, vi kan ju gissa att en viss herre har jobbat som tekniker/ingenjör åt öhlins... Men jag vill veta hur han vet att de andra inte är mer dedikerade? Om man redan har fattat, varför ägna mer tid åt problemet? Liksom matematik, vissa måste ägna timmar för att fatta, vissa kan det direkt. Är den ena mindre dedikerad??

Peace and love:)

Är också nyfiken på Alatalos historik! Vore kul att höra någon som har varit med!
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ja, vi kan ju gissa att en viss herre har jobbat som tekniker/ingenjör åt öhlins...

Inte jobbat, jobbar... han är f-n i mig omöjlig att få tag på, inte ens för en liten bastukväll i Roffes stuga. Nädå, då är han på någon gudsförgäten plats och tittar på en massa illaluktande motorcyklar som bullrar runt en bana... Jag är INTE avis...!!!:tungan:)
 

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Vid berget
Hoj
Honda RS125R
Nåå, ge dig tillkänna:) Det vore kul att höra av någon som varit med!

Själv jobbbar man på ett världsmästarbolag.... även fast det var 78år sedan:fyllisar

PS. inte om man räknar crossar :)
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
han är f-n i mig omöjlig att få tag på, inte ens för en liten bastukväll i Roffes stuga

Jag har arbete upp över öronen fram till Valencia ungefär. Sedan måste vi ordna någon form av ljugarkväll med stora mängder kaffe och överlämnande av diverse gixxerdelar. På grund av medicinska skäl får jag ju inte deltaga i pilsnerrelaterade aktiviteter och inte heller åka på asienturne...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag har arbete upp över öronen fram till Valencia ungefär. Sedan måste vi ordna någon form av ljugarkväll med stora mängder kaffe och överlämnande av diverse gixxerdelar. På grund av medicinska skäl får jag ju inte deltaga i pilsnerrelaterade aktiviteter och inte heller åka på asienturne...

Låter som en trevlig plan! Jag undanber mig gärna också just pilsnerdelen så då får Roffe ta våra ransoner så får du och jag hjälpa farbror i säng sedan...:crash:)
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Fjädring och lite andra saker runt omkring.

Har lyckats ha pop-up funktionen för PM avslagen, har därför inte upptäckt ett antal nya PM...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top