Vi drar till fjä... neee, Riviera di Rimini (Italien) och San Marinos GP 2012

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag har hittat och fått lite tips om platser vid bananen. :)

En F1-tokig kompiskompis bekräftar informationen att det är Tribuna D som är mest rock'n'roll. :banana Frågan är bara om man vill sitta där både lördag och söndag eller om man vill kunna knalla omkring lite även på lördagen.

På Misano är man tydligen fast om man sitter på läktare, inte så många andra ställen man har tillträde till.

Förslaget är Tribuna D lör/sön och så en tilläggsbiljett Prato 1 fre. Fast kan man tänka sig att ha stå-/gräsplatser även på lördagen är det tydligen på Prato 1 som de galna Rossifansen står. De lär väl knappast vara diskreta i Italien? :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vem kallar du gammal :fatta! Bara för att man har en gammal sambo så betyder inte det att jag är till åldern kommen.

Men använd unga nästa gång du menar "små till åldern" så man förstår :mattias

:krama
Vi andra som är gamla, vi som varken är små till växten eller åldern, vi fattade vad han menade ändå. :kiss
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Rätta mig gärna om jag har fel men f1 har väl aldrig körts på misano? på så sätt borde det väl spela mindre roll om en f1-tokig individ tipsar om plats på banan, annan femma om det hade varit en motogp fanatiker.
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?

mitt tips hade nog varit att titta på tidigare lopp för att se i vilka kurvor de flesta omkörningar sker i. Lite så vi gör när vi ska välja plats på sachsen ring
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?


Ååååååh Nollåttorna förnedrar sig igen!

Om ni nu är så kassa på allt utom att försöka verka bäst, så låt bli att ens försöka..
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ååååååh Nollåttorna förnedrar sig igen!

Om ni nu är så kassa på allt utom att försöka verka bäst, så låt bli att ens försöka..
Antingen har du en ond tvilling, VBK, eller så måste du ta din medicin lite mer regelbundet. :kiss
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Nu kan man iaf köpa dom på Motogp.com och det kostar väl inte mer?
Iaf har dom med rabatt på att köpa nu, och dom har tre dagars paket.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Förslag, vi köper "General Admission" = Prato biljetter till lördagen och köper "Grandstand B" biljetter till söndagen.

motogp.mis.gif
Misano World circuit tickets.jpg

Då kan var och en själv bestämma över fredagens aktiviteter och dessutom låta banbesöket bero på väder och vind.
Har svårt att se att det skulle bli fullt på fredagen.

Grandstands: Spoiled for choice really - The covered A and B stands are most comfortable and you avoid the Italian sun (we slightly prefer B). Grandstands are open on Saturday and Sunday, if you attend Friday you may go to any Prato or grandstand D.
 
Last edited:

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Förslag, vi köper "General Admission" = Prato biljetter till lördagen och köper "Grandstand B" biljetter till söndagen.

Låter bra tycker vi! Vill du ta på dig att boka biljetterna? PMa mig eller Andréas ditt kontonummer så för vi över vad det kostar.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Så nu var det beställt och betalt! :yoparty

Misano World circuit tickets.jpg

Event: GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini Sabato - 15/09/2012 - at 08:00 - Misano Adriatico - Misano World Circuit

Quantity: 6 Tickets Type: Prato 2 INTERO I PERIODO

Ticket details:

Section: Prato 2 - Ingr.Via Cupa Entry: NON NUM.

Event: GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini Domenica - 16/09/2012 - at 08:00 - Misano Adriatico - Misano World Circuit

Quantity: 6 Tickets Type: Tribuna B INTERO I PERIODO

Ticket details:

Section: Tribuna B-Ing.Via d.Carro Row: P Seat: XX to XX Entry: SETTORE B
 
Last edited:
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top