Idag är jag ledsen för att...

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Jag har aldrig svikit min dam, men önskar ändå att hon hade en jävla civilingenjör eller nåt. I min bransch är man fuckad och vet aldrig om man kan försörja familjen. Och Iom alla jävla skador är jag så pass illa att jag ibland tvekar innan jag lyfter upp min dotter. Fy fan.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag har aldrig svikit min dam, men önskar ändå att hon hade en jävla civilingenjör eller nåt. I min bransch är man fuckad och vet aldrig om man kan försörja familjen. Och Iom alla jävla skador är jag så pass illa att jag ibland tvekar innan jag lyfter upp min dotter. Fy fan.

Aha...kanske dags att byta bransch då?
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag ledsen för att jag föddes, och sen dess har det gått utför...
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
för att man är en feg fattig ensam loser.. Vet vad jag borde göra men vågar aldrig ta chanserna för jag är rädd att misslyckas, höjden av ironi..

Jag e fan en jävla clown...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Tack, jag behöver såna...:(:(

Fast bli inte ännu mer ledsen när BIF spöar DIF ikväll.... Du får några xtra i förskott:krama:krama:krama:krama

för att man är en feg fattig ensam loser.. Vet vad jag borde göra men vågar aldrig ta chanserna för jag är rädd att misslyckas, höjden av ironi..

Jag e fan en jävla clown...

Kom igen nurå.........

Vadå misslyckats? Det vet du inte.
Minns att det är lättare att ångra det man har gjort än det man inte gjort.

Du får några oxååå:krama:krama
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fast bli inte ännu mer ledsen när BIF spöar DIF ikväll.... Du får några xtra i förskott:krama:krama:krama:krama



Kom igen nurå.........

Vadå misslyckats? Det vet du inte.
Minns att det är lättare att ångra det man har gjort än det man inte gjort.

Du får några oxååå:krama:krama
De e lite det som e det tragiska jag vet att det man ångrar mer man inte gör än gör, jag vet att om man inte försöker misslyckas man i 100% av fallen och oftast grövre än om man försökt men har inte ens självförtroendet att lyfta på telefonen och försöka istället kommer jag på massa lama ursäkter för mig själv.

Är lättare att övertala mig att hoppa ett big jump andra dagen på bräda än att göra nått som betyder nått för mitt liv.

Patetiskt är va det är
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
De e lite det som e det tragiska jag vet att det man ångrar mer man inte gör än gör, jag vet att om man inte försöker misslyckas man i 100% av fallen och oftast grövre än om man försökt men har inte ens självförtroendet att lyfta på telefonen och försöka istället kommer jag på massa lama ursäkter för mig själv.

Är lättare att övertala mig att hoppa ett big jump andra dagen på bräda än att göra nått som betyder nått för mitt liv.

Patetiskt är va det är

Jag hatar telefoner, så jag ringer inte. Jag kör hellre 30 mil och pratar ansikte mot ansikte. Testa det? ;)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
De e lite det som e det tragiska jag vet att det man ångrar mer man inte gör än gör, jag vet att om man inte försöker misslyckas man i 100% av fallen och oftast grövre än om man försökt men har inte ens självförtroendet att lyfta på telefonen och försöka istället kommer jag på massa lama ursäkter för mig själv.

Är lättare att övertala mig att hoppa ett big jump andra dagen på bräda än att göra nått som betyder nått för mitt liv.

Patetiskt är va det är

Vad skulle hända om du lyfter på telefon? Kommer någon att dö??
Kom igen nurå killen, jag slår vad om att du har gjort "värre" saker än så i ditt liv!!!
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Är 60mil hemifrån men vill bara hem NU! En helg som jag såg framemot med en "polare" blev bara en krystat halvtrevlig helg. Klev just på tåget, bara 8 timmar kvar...
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Försov mig 3 timmar i morse,
Fick lön idag, och den var så liten att jag fick lov att söka uppskov för hyran så jag kan ha råd med mat den här veckan.

Men det som var mest deprimerande var att jag fick höra idag att morsan legat inne på sjukhuset sen i fredags pga högt blodsocker.

:(
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag länge velat fram och tillbaks gällande mitt svåraste beslut någonsin, och nu har bestämt mig.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är det något du vill prata om?

Jag är dålig på att prata, är en sån som tror att jag kan lösa allt i min ensamhet. Jag har bestämt mig för att sälja min häst, trots att han är den enda på hela jorden som faktiskt betyder något för mig. Han är i princip mitt allt, men det håller inte längre, så nu har jag lagt ut honom på annons. Har sjukt ångest över det, och känner mig som en riktigt rutten svikare.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag är dålig på att prata, är en sån som tror att jag kan lösa allt i min ensamhet. Jag har bestämt mig för att sälja min häst, trots att han är den enda på hela jorden som faktiskt betyder något för mig. Han är i princip mitt allt, men det håller inte längre, så nu har jag lagt ut honom på annons. Har sjukt ångest över det, och känner mig som en riktigt rutten svikare.

Men om det är det bästa för hästen kanske det ändå är det rätta? För hans skull menar jag, även om det gör ont i dig?
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top