Sälj, köp och bytestråden!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är ingen som sitter och klämmer på, och vill bli av med en Nikon D40, eller Canon 400D...?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...kamera shoppad, ramlade över en D40 med en liten fin glugg på för vettiga slantar. :)
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
ingen som har ett par extra depåstöd som ligger hemma och skräpar för en lite billigare summa?
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Shoppa på nu grabbar (och ev tjejer), fråga Rapp om han tyckte det var nå' kul - om ni velar. :hihi

Köp sa ja!! Att köra cross på bana eller köra sporthoj på bana = cross alla dagar! :yoparty Jag står i valet och kvalet om gixxern ska bort eller om den ska få stå i garaget nästa sommar också med någon enstaka luftning :va
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Köp sa ja!! Att köra cross på bana eller köra sporthoj på bana = cross alla dagar! :yoparty Jag står i valet och kvalet om gixxern ska bort eller om den ska få stå i garaget nästa sommar också med någon enstaka luftning :va

Klart den ska vara kvar.
Blir ännu roligare efter några bankörningar när man börjar få lite tempo :tummenupp
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Köp sa ja!! Att köra cross på bana eller köra sporthoj på bana = cross alla dagar! :yoparty Jag står i valet och kvalet om gixxern ska bort eller om den ska få stå i garaget nästa sommar också med någon enstaka luftning :va

Just nu kan jag bara hålla med men det är för tidigt för att avgöra om det bara är nyhetens behag man känner av. Hade nog gärna kompletterat med en liten banhoj också men gatkörningen är nog det jag saknar minst. Däremot kan jag absolut sakna gemenskapen vid en tisdagssnurr och då menar jag känslan när 20 hojjar glider fram aningen snabbare än tillåtet :rolleyes: på en lagom kurvig väg. Gemenskapen vid fikat är minst lika bra!
Bankörning med cross är minst lika kul som bankörning med hoj men jag har ungefär 5 banor inom 5 mils avstånd och det kostar 100:- istället för 1600:- och man kan köra flera gånger i veckan om man vill.

Som sagt... just nu ångrar jag inte valet att sälja Ninjan och köpa cross. :)
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
WR450 till salu med motardhjul! Fint skick. Pris: 35k. Kolla min profil för bild. Hör av dig för mer info.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Jo, det vore nått... men det blir quickshifter o sedan ändra till raceväxlat på min k6:a.. blir billigare.. ;)

Nu håller jag på med den "Kanonfina" busan jag köpte var lite grejer som inte var "Kanonfina".... Så det kommer snart upp annons på repiga o spruckna sidokåpor (vänster) + sving med några grova repor (utan kedjeskydd eftersom den som satt på blev förstörd i frakten). Först ska jag serva färdigt och montera dessa:

vänster.JPGsvingen.JPG

 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top