Sporthoj.com..

Status
Ej öppen för fler svar.

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Det finns nog fler än en avarar som är minst lika "stötande" om du ser dig mera omkring.
Skulle det vara en positiv reflektion det gör väl bara saken ännu mer tragisk?? tror inte trådskaparen menade något illa mot personen ifråga.

Det finns ju andra forum för den som vill publicera bilder på sig själv med pattarna framme. Sen finns det hojforum för dom som vill visa sina hojar och snacka hojar utan att behöva se halvnakna kärringar!

Garage delen trodde jag var till för att just visa sin hoj, det är ju därför man kollar på garagebilder och hamnar på sidor som denna..
Vad väljer man på frågan om hoj i garaget, Patte? :D

Jag väljer att kolla på sporthoj för att jag har ett genuint intresse av motorcyklar inte något annat.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är hemskt ledsen för de stackars pojkar som inte har sett så mycket hud förut, det var inte min mening att leda in er i vuxenlivet alldeles för tidigt för ert eget bästa.

Tror jag har rätt om jag säger att i mitt garage finns motorcykelrelaterade bilder...men jag kan ha fel för vem vet...någon kanske tycker att det är porrigt med en hund på en motorcykel, eller distraherande med en tjej på en motorcykel?

Lycka till med diskussionen, jag har bättre saker för mig än att bry mig om nån fjortis som inte har ett liv utan måste skapa ett genom att prata om andra. Sök jobb på se & hör vetja. ;)

Nash du kanske ska ta på dig byxor och tröja innan han ger sig på dig oxå. ;)
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Jahaja!

Joserrusåatte.
Ring Swedie och be han radera hela OT delen. Jag menar, där finns det ju inte så mycket som handlar om MC??

Om hon nu blev riktigt nöjd med den bilden och känner att hon vill dela med sig till resten av världen så är väl det hennes ensak?
Hon visar inte mer än vad man ser på stranden en het sommardag, hon ber inte folk ringa för konsultation av vissa tjänster, hon gör för bövelen ingenting!!

Jag förstår inte hur man kan reagera med att kalla det där porr. Du måste ju ha födds på aftonbladets redaktions bord.

Om det nu är så att din kärring råkade se dig när du var inne och fluktade i hennes profil och nu hotar med sexstrejk om du inte ser till att just denna bild (av ca: 1.000.000.000.000.000.000 naken bilder på internet) försvinner ifrån etern, är detta fallet så är du förlåten!

Puss och kram alla och vi ska värna om pressfrihet och individualism!
:brinnerup
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Tack, någon som uttalar sig om personligheten istället för lite hud. Föds inte alla nakna liksom...ser man egentligen något?
Att fläka ut sig själv är annars ett bra sätt att visa att man inte har någon vidare personlighet och därför behöver kompensera detta med att visa upp sina bröst istället.

Varför vill man ge folk den uppfattningen?
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
hmm, nåt fel på dig ? Patteblasker soooom e så gött.. !! du kanske skall bli könmogen innan du uppskattar dessa härligheter.. ! :) obs: inget påhopp !
hur gör du när du är på stranden ? tittar ner i sanden ? själv får jag nackspärr varje sommarhalvår och de 3 veckor jag befinner mig i tropikerna under vinter..

PippiT schysst hylla, fyndat på ikea eller ;)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Lönniga tjejer tenderar att flexa nassar så ofta det finns möjlighet. Inget ovanligt och ofta det enda som finns tillhands.

Fast, jävligt billigt i sammanhanget, och dessutom bemöta det som en kvinnosakskärring ist för att bara erkänna att du gillar att flexa upp dem på bild inför tusentals killar.

Stackars pojkvän.
 

Gabor

Guest
När ska ....

....folk fatta att MC, killar, brudar, läder, och en jävla massa sex HÖR IHOP...

Om omognasmåpojkar har svårt med en tjej som visar mer än en hjälm, ja, kanske dags att släppa mammas kjol oh titta utanför fönstret till barnkammaren....det finns ett liv utanför ...

Meningen med livet. Den som inte vill se, klicka bort. Den som vill se, klickar runt till de sidor som intresserar denne.


Sluta klaga, gör något vettigt med livet istället..

Är väl bra om SH kan tillfredställa envar på sitt lilla sätt. :yoparty

Nu ska jag ... :rolleyes: ....så det så.

Hösten måste ha kommit igång på riktigt nu... klagas på foton på hojar, det klagas på kurviga vägar i sthlm, det klagas på fruntimmer som visar liiiiite hud... vafan är det för virtuellt gnällbälte egentligen?

Hojabstinens, brist på nytt knulla inför hösten, mamma har klagat att mc tar plats i carporten, tjejen har gjort slut ...igen, solen lyser på anna plats, grusvägen är asfalterad, asfaltsvägen är grusad, priset på omogna äpplen för högt och inget snus i kylen...född och uppvuxen i en familj som spelar banjo....flera ???
 
Last edited:

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Men hahaha PippiT gör ju som hon vill! Tycker hon har vackra bilder! och det mår inte jag dåligt av iallafall.

De som gör det, behöver ju kanske inte gå in och leta i hennes garage...bara det att du hittade hennes bilder tyder ju lite på vad du kollade efter :)
 

Hudik

Guest
Jag förstår inte vad folk hakat upp sej på, PippiT visar väl inte mer än vad som oftast visas av kvinnor, på stan, på jobbet, ja överallt. En blus på en kvinna visar ofta mer....

Ett tips är att kolla denna tråd, mycket fint här ;)
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Jag förstår inte vad folk hakat upp sej på, PippiT visar väl inte mer än vad som oftast visas av kvinnor, på stan, på jobbet, ja överallt. En blus på en kvinna visar ofta mer....

Ett tips är att kolla denna tråd, mycket fint här ;)

tack för trådtipset, är tillbaka om, hmmmm 15 min hahahahaha :yoparty:yoparty :tummenupp



:banana
 

Pabbe

BIKERBOYZ MEDLEM
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Nära Bulten
Hoj
KTM DUKE 690
hahaha!! W.T.F!!
lättklädda brudar o hojar är en bra kombo!
ja tycker de dags för nya bilder nu pippi....
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
För helvete, ni som tycker att den bilden är jobbig på ett forum, ta och kamma mittbena och sätt på blöjmössan.
 
Last edited:

tobbe_falun

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
falun
Hoj
R6 -07,fiddy, plastraket
vilken planet kommer du ifrån?
gå ut på stan en varm dag så får du se saker som är betydligt ''stötande'' än en liten urringning.

det är 2009 och flickor har tuttar nuförtiden. tro det eller ej, men din mamma har det också.

Mer tuttar åt folket!:tuttar och :arsele för den delen!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Regler på sporthoj.com

Utdrag ur sporthoj.com: Regler
Personliga PÅHOPP, ärekränkning eller sexism. (Namn / adresser till privatpersoner tas bort)

Ett litet antal personer behöver växa upp.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top