Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Och mer seriöst så kommer jag vara snabbare än Humlan på alla banor, och snabbare än Oscar på dom flesta (dom flesta är fler än hälften). Hatar dessutom Fiver och allt dom står för och det enda som skulle kunna få mig att ens tala med dem är om Skåneligga åter börjar visa sig i toppen av tabellen. Då kan jag tänka mig att koka ihop nån fuffensplan tillsammans!

Nu drar jag till Köpenhamn och laddar inför nästa träningshelg!

HAHAHAHAAAA!:rofl :rofl :rofl :rofl

Inte en enda tävling kommer jag att vara långsammare än DQ. Dessutom, med den vurpstatistik ni har i laget ska ni vara glada om ni ens tar målflagg. Det är ju bara Hägerström som låter bli att vurpa(eftersom han är för långsam för att ramla), ni andra 2 kastar er så fort att man kan tro ni hittar nån okänd blomma att kika närmre på. Att snacka tufft när man till och med kan vurpa 2 gånger samma varv är inte lite fräckt!
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
HAHAHAHAAAA!:rofl :rofl :rofl :rofl

Inte en enda tävling kommer jag att vara långsammare än DQ. Dessutom, med den vurpstatistik ni har i laget ska ni vara glada om ni ens tar målflagg. Det är ju bara Hägerström som låter bli att vurpa(eftersom han är för långsam för att ramla), ni andra 2 kastar er så fort att man kan tro ni hittar nån okänd blomma att kika närmre på. Att snacka tufft när man till och med kan vurpa 2 gånger samma varv är inte lite fräckt!

Näh Stefan, nog för att diskussionen förs på en mycket låg nivå och njurslag och pungsparkar är mer regel än undantag, men man får väl ändå ha nånting verkligt att utgå ifrån. Så låt mig förklara hur det ligger till:

När Hägerström fick åka Honda förra året var till och med han snabbare än dig. Nu åker vi Honda varje race.

Per har så vitt jag vet aldrig crashat under ett endurance. Och han är snabbare än dig.

Jag själv har crashat under 1 endurance av de... 20 kanske jag har kört.

Robban däremot som ni envisas med att ha som "försteförare" verkar så här långt se till att krasha så hårt att racet är över iaf en gång per säsong. Mantorp 07. Falken 08. Blir det anderstorp 09?
 

Skåneligan

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
I bussen
Hoj
CBR 1000 -08
Robban däremot som ni envisas med att ha som "försteförare" verkar så här långt se till att krasha så hårt att racet är över iaf en gång per säsong. Mantorp 07. Falken 08. Blir det anderstorp 09?
:yoparty:banana


Var på motormässan i malmö idag, där stod en tok kittad Kawa endurance hoj!!!! Har mina aningar om vems det kan vara. Ända nackdelen med en sån hoj är att man har väldigt svårt att skylla på materialet när man tabbar sig i depån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Näh Stefan, nog för att diskussionen förs på en mycket låg nivå och njurslag och pungsparkar är mer regel än undantag, men man får väl ändå ha nånting verkligt att utgå ifrån. Så låt mig förklara hur det ligger till:

När Hägerström fick åka Honda förra året var till och med han snabbare än dig. Nu åker vi Honda varje race.

Per har så vitt jag vet aldrig crashat under ett endurance. Och han är snabbare än dig.

Jag själv har crashat under 1 endurance av de... 20 kanske jag har kört.

Robban däremot som ni envisas med att ha som "försteförare" verkar så här långt se till att krasha så hårt att racet är över iaf en gång per säsong. Mantorp 07. Falken 08. Blir det anderstorp 09?

Jaså? Fråga Per hur det ligger till med krascher. Är ganska säker på att han varit omkull minst 2 ggr förra året under race.
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
Jaså? Fråga Per hur det ligger till med krascher. Är ganska säker på att han varit omkull minst 2 ggr förra året under race.

MM undrar om du inte har rätt för en gång skull:huvet
men man lär ju sig av sina misstag grabbar så i år blir alltid fräck vinnare!!

å de här med elitidrottsmän!! haha mörk öl är som mörkt bröd å mörkt bröd är ju nyttit så öl är nyttit för de innehåller nästan samma ingredienser!:fyllisar
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
:yoparty:banana


Var på motormässan i malmö idag, där stod en tok kittad Kawa endurance hoj!!!! Har mina aningar om vems det kan vara. Ända nackdelen med en sån hoj är att man har väldigt svårt att skylla på materialet när man tabbar sig i depån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Välkomna in i matchen! :tummenupp



Vad skall ni skylla på i år? Traktordäck?

Jaså? Fråga Per hur det ligger till med krascher. Är ganska säker på att han varit omkull minst 2 ggr förra året under race.

Alltså vet han hur man inte skall göra och följdaktligen kommer det inte att hända i år.

När skall du klota?
 
Last edited:

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
:yoparty:banana


Var på motormässan i malmö idag, där stod en tok kittad Kawa endurance hoj!!!! Har mina aningar om vems det kan vara. Ända nackdelen med en sån hoj är att man har väldigt svårt att skylla på materialet när man tabbar sig i depån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är kanske dags att sätta sig i skolbänken igen?!
 

Fastway

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Ort
KBA
Hoj
1st Cbr 1000rr, Cbr 600rr
Jaså? Fråga Per hur det ligger till med krascher. Är ganska säker på att han varit omkull minst 2 ggr förra året under race.

Tappade 10sec iknutstorp förra året o krchpucken blev lite skavd.

Det var väl det enda va jag vet.

Men du kanske vet mer!!!!!
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
:yoparty:banana


Var på motormässan i malmö idag, där stod en tokkittad Kawa endurancehoj!!!! Har mina aningar om vems det kan vara. Enda nackdelen med en sån hoj är att man har väldigt svårt att skylla på materialet när man tabbar sig i depån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så synd att jag missade mässan.....
:)
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Aldrig. Det är både dyrt och farligt, därför låter jag bli.

Vi skall komma ihåg detta tydliga och klara statement från dig.

Sedan undrar jag om det är därför du överlämnar klotningen åt andra i teamet och och tar hand om kittningen själv? :va Både aktiviteterna borde väl gå på ett ut när det gäller kostnaderna, med tanke på hur mycket ni kittar och hur hårt ni klotar.

Det är kanske dags att sätta sig i skolbänken igen?!

Skulle inte du söka in till Polishögskolan nu den 15e april?

Så synd att jag missade mässan.....
:)

Pratar ni inte med varandra?:va
 
Last edited:

@ngel

Guest
:yoparty:banana


Var på motormässan i malmö idag, där stod en tok kittad Kawa endurance hoj!!!! Har mina aningar om vems det kan vara. Ända nackdelen med en sån hoj är att man har väldigt svårt att skylla på materialet när man tabbar sig i depån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får man spä på med en bild kanske? ;)
Finns lite smått och gott i Galleriet...
Hojar i olika fasonger plus lite fyrhjuligt ..
 
Last edited:

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Jag var mest rädd om min kropp med tanke på att jag skulle med flyget till Japan nästa dag...
men vi får väl se vad som händer i år.......


Så har jeg det oxå...söndag d. 3:e flygar jag til thailand og filippinerne i 5 veckor, kommr hem till nästa race :tummenupp

Men...med den hastighed som jeg har, så sker der nok ikke alverden om jeg krascher
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top