Här pratas körningar 2009 men inte TT.

lasseman

HåkaN BråkaN
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Klippan
Hoj
Aprilia RSV 1000 R Factory -07
Sitter fast på jobbet ett par timmar till men tänkte ta en runda i eftermiddag runt 16 - 17 tiden.
 

lasseman

HåkaN BråkaN
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Klippan
Hoj
Aprilia RSV 1000 R Factory -07
Jag kan tidigast vara på Donken vid 17.

Jag kollar inläggen här innan jag sticker så du kan ju skriva hur ni tänker göra!

Simma lugnt!
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Det blir väl söderåsen (mot klippan) eller Ängelholm, Kriss snackar om någon riktigt schysst hojväg där. Så oavsett så är det ändå på vägen för dig, droppar mitt nr så är det bara att höra av dig när du är på g, så får vi se om vi åkt än! : D
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Jag drar till donken nu iaf, som jag förstått är VBK sugen och kommer efter sitt jobb, 16.00. RC hoppas jag på ;).. Kriss verkar också sugen, vi blir några stycken. Så avfärd blir väl runt 16.30-17.00 tiden? Beroende på folk!

Hej!
 

lasseman

HåkaN BråkaN
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Klippan
Hoj
Aprilia RSV 1000 R Factory -07
Jag drar från klippan om 5 min så jag är väl på donken om 10 =)

Ses där gubbar !
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Riktigt nice runda.. Svårt att vara organiserade osv när folk inte kört med varandra förut, t.ex. vad hände i slutet med Danne osv? Hade själv ingen kommunikation.

Det spånars redan på en ny runda imorgon upp mot åsen, hoppas på att se minst allihopa som var med idag, imorgon med :D
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Riktigt nice runda.. Svårt att vara organiserade osv när folk inte kört med varandra förut, t.ex. vad hände i slutet med Danne osv? Hade själv ingen kommunikation.

Det spånars redan på en ny runda imorgon upp mot åsen, hoppas på att se minst allihopa som var med idag, imorgon med :D

Blev ni av med en person ?


detta är något som inte får hände på en gruppkörning, att man blir av med en person.

jag hoppas att någon av er har koll på att han åkte hem & inte ligger i ett dike någonstans.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Blev ni av med en person ?


detta är något som inte får hände på en gruppkörning, att man blir av med en person.

jag hoppas att någon av er har koll på att han åkte hem & inte ligger i ett dike någonstans.

Ursäkta mig, var relativt internt skrivet, skrev fel. Danne hade med sig en vän som jag inte tror hängde på sh, de var alltså 2 som åkte själv den sista rundan.

Ja och hur blir det imorgon? Tänkte vi kunde kört över åsen och sen mot skäralid/kopparhatten/Söderåsens natureservat? (Ligger i närheten av Röstånga om jag inte har helt fel för mig), Tagit med oss lite käk å satt oss och snacka lite skit, åsen brukar ta stryk på än! :D

Antingen kan man ta Skäralid, som är i marknivå : http://www.landscape.nu/images/53.jpg

Eller varför inte fortsätta att bestiga bergen och sätta oss vid Kopparhatten?
http://i198.photobucket.com/albums/aa66/johan171/Kopparhatten.jpg


Lämna lite förslag så kan vi se vad det blir av, hoppas ni är lika sugna på köra imorgon som det pratades om förut :D

EDIT: Skapar en lista så folk kan se vem och hur många som ska iväg. Lämna som sagt gärna åsikter och dyl. Vill inte låta som någon diktator, det är inte "min" runda det här, fast vem vet, det kanske det blir i framtiden? Jävla bra sett att hylla Jesus iaf! Enough talk..:yoparty

Ni som inte var med på dagens runda.. Vi blev en del folk, 8st? Vi snackade lite internt om att dra iväg imorgon över åsen etc..

1.Wilcan
 
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
e det körning imorgon?tid?plats?

jag hänger gärna på

Jebote skriv upp dig i listan mate! Haha :D
Ta med dig Cevapcici så får du följa med ;)


Edit: Oeeepps!!! Roligt att ha med dig ! :)


Ja, tid? Jag och Kriss snackar om 15-tiden tanke på att det inte lär vara folk som jobbar... Låter det som en plan folket?
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top