Svart CBR 600RR -08 Stulen på Kungsholmen

E-Dahlin

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
Stockholm / Kungsholmen
Hoj
Nuvarande: -15 Aprilia Tuono Factory / Tidigare: -13 Aprilia RSV4 Factory APRC / -12 Yamaha R1 / -10 BMW S1000RR / - 10 CB1000R / -08 CBR 600RR / -09 CBR 1000RR / -08 CBR 1000RR / -08 CBR 600RR
Hej alla,

Surfat runt på foumet ett tag, men så j*vla trist att första inlägget ska handla om en stöld.:mad:

Kom ut i morse och ser att min 2månader gamla Honda CBR 600RR -08 är stulen.
Stölden skedde på Sysslomansgatan, Kungsholmen natten 27 - 28/8.

MCn var fastlåst i bakhjulet mot en stolpe, skivbromslås, sen naturligtvis tändnings och styrlås.

Om ngn hör eller vet ngt så kan ni PMa mig eller droppa ett mail (anonymt om ni vill såklart) på emil.dahlin@stockholm.com. Leder tipset till att MCn hittas kommer jag betala en hittelön.

Hojjen i fråga är svart, singelcuts, Leovince titan/kolfiber-slipon, svarta LED blinkers bak o integrerade fram, rensad bakdel, klarglas diodlbakjus samt div kolfiber attiraljer på.

Skulle kunna skriva en hel del vad jag tycker om loosers som stjäl andras saker, men besparar mig energin då såna nollor inte är värda knapptryckningarna.

M.v.h / Emil
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Inte för jag tror regplåten är kvar på, men utifall att kan det ju vara värt att posta! Håller som vanligt ögonen öppna! Lider med dej :(
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Finns nog risk att den där hojen står i en trä-lår på en pråm i Slöddertälje på väg mot öst. :(

Man börjar fundera på att gräva ner truppminor runt hojen.
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Hejsan,

Visste inte att du var medlem än, välkommen till sporthoj. Trist som fan med din hoj, vi har ju inte ens hunnit köra nåt än :(
 

E-Dahlin

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
Stockholm / Kungsholmen
Hoj
Nuvarande: -15 Aprilia Tuono Factory / Tidigare: -13 Aprilia RSV4 Factory APRC / -12 Yamaha R1 / -10 BMW S1000RR / - 10 CB1000R / -08 CBR 600RR / -09 CBR 1000RR / -08 CBR 1000RR / -08 CBR 600RR
Hejsan,

Visste inte att du var medlem än, välkommen till sporthoj. Trist som fan med din hoj, vi har ju inte ens hunnit köra nåt än :(

Tack, tack!!
Neee..var ju nån som krascha sin förra hoj med..hehe :D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top