SH.com Grupp/Onsdagskörning 070912

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Haha, eller kanske du som behöver en. Pucken ringde från sjukan, ett lakan hade visst sugits in i röven.....hade ingen aning om att du kunde dra en golfboll genom 30 m trädgårdsslang :pannkyss

Fan vad du snackar vännen :D

Men det är som vanligt. Det man önskar själv men inte får, de trackar man andra för. Kanske skulle ta ett snack med Yvonne, vem vet....hon kanske är en jävel på att rensa "pipan" ;)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fan vad du snackar vännen :D

Men det är som vanligt. Det man önskar själv men inte får, de trackar man andra för. Kanske skulle ta ett snack med Yvonne, vem vet....hon kanske är en jävel på att rensa "pipan" ;)

:va Jag undrar kraftigt va de är för folk jag umgås med som överhuvudtaget kan komma på att "suga" upp ett sssåååå stort lakan i mmmm röven till råga på allt :D
:rolleyes: Tur en annan är NORMAL och en mycket FIN flicka som går i kyrkan :va ja en gång denna sommar i alla fall:D :tungan
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Tur en annan är NORMAL och en mycket FIN flicka som går i kyrkan :va ja en gång denna sommar i alla fall:D :tungan
Aha, du erkänner, tänk det är ju precis det intryck man fått av dig... :hihi

Varför kom man inte med på några bilder förresten, vill ju också vara på bild så att jag har nåt att skryta med när jag sitter och raggar tonårsflickor på nätet :va

Och nej, Rövryttarn, ingen privat fotografering :skrämd
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Aha, du erkänner, tänk det är ju precis det intryck man fått av dig... :hihi

Varför kom man inte med på några bilder förresten, vill ju också vara på bild så att jag har nåt att skryta med när jag sitter och raggar tonårsflickor på nätet :va

Och nej, Rövryttarn, ingen privat fotografering :skrämd

:D Ja men då såg du min gloria som jag har då ;)

Mmmmm har bara lagt in några bilder, en del vart kasssssssaaa bara för min kamera avskyr när man somar (kan i å försig vara att kameran är en liten partykamera man inte ska soma med :D) med den :)

Men jag ska kolla om de inte är nå mer bilder med på er den kvällen som går å se nå på :D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top