"Det här köpte jag idag!"-tråden

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Inhandla veckans lukta gott vilken var så bra att massösen gick in på övertid tror jag, nåväl för att kompensera för detta som man gör:

-Varsegod hjärtat, här har du några pinnar.
(stod bland dom andra grönsakerna så det räknas)

20180307-170158.jpg
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inhandla veckans lukta gott vilken var så bra att massösen gick in på övertid tror jag, nåväl för att kompensera för detta som man gör:

-Varsegod hjärtat, här har du några pinnar.
(stod bland dom andra grönsakerna så det räknas)

20180307-170158.jpg

Har du ett sånt problem att du måste köpa växter om du får ligga? :va
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Tekniskt sett fick jag den igår men en Samsung Galaxy S9 plus är nu inhandlad :tummenupp
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Idag fick plånboken jobba hårt. Sambon ville ha en V90.. i juli kommer den :tummenupp
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lyckligtvis har de inte gjort som Toyota och Subaru och stoppat dit en CVT-låda så den låter som en sån också.

Och Honda.
Känns som om framtiden kommer att vara jobbig om man vill åka automat, men vad vet jag, kanske de är bra nu för tiden tjejmopedsväxellådorna?
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Och Honda.
Känns som om framtiden kommer att vara jobbig om man vill åka automat, men vad vet jag, kanske de är bra nu för tiden tjejmopedsväxellådorna?

Nej, de är inte bra. Jag provade en Subaru XV för nån månad sen och så fort man ens funderade på att gasa skrek motorn ut sin ångest utan att man märkte någon egentlig acceleration.
De funkar väl bättre när man har en elmotor som kan ge extra moment utan att vråla som efter en pungspark.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Två beggade Goretexställ; BMW Streetguard. Ett till mig och ett till hustrun/dottern. Inklusive två par handskar och två Goretexstövlar i rätt respektive storlek. Nypris typ 20’ per set. Pris nu=billigt.

Hade ett Streetguard sedan tidigare i nästan-min-storlek. Sjukt nöjd, men när det dök upp ett i precis-min-storlek måste jag ju slå till.

:)


Buy quality, cry once
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Ett bilbatteri, för första gången i mitt liv :4skrika Ska inte ett originalbatteri palla mer än 17 år, reklamera?

Lämna in kvinnans bil i fredags för att slippa strul med hjullagerbyte bak, pressas åt fel håll, vilket naturligtvis krånglar för verkstan. Klockan halv söndag får jag veta att batteriet är skrot på reservkärran och fick således svarva iväg o handla, tvi fan!

20180318-193201.jpg
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top