Idag är jag förbannad därför att...

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
för att det finns folk som tycker det e skitkul att göra virus som förstör andras datorer... jävla svin, suttit sen kl 4 i eftermiddags för att fixa skiten. :mad:

Du får sluta porrsurfa helt enkelt. :krama

Själv är jag så djävla förbannad för alla dessa små skitungar som totalt manglar sönder en när man spelar BF:Bad Company 2. (nybörjare i spelvärlden). Hur fan ska man hinna tycka det är kul när man bara dör hela tiden. 1500 spänn rakt ner i toan. :mad:
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Du får sluta porrsurfa helt enkelt. :krama

Själv är jag så djävla förbannad för alla dessa små skitungar som totalt manglar sönder en när man spelar BF:Bad Company 2. (nybörjare i spelvärlden). Hur fan ska man hinna tycka det är kul när man bara dör hela tiden. 1500 spänn rakt ner i toan. :mad:
Har du prövat någon "noob" server? Där hamnade jag ett bra tag... :)
Slutade spela det för ett tag sedan, kanske roligt igen?
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
hehe det är ju ett måste.. fast får kanske välja mina sidor hädanefter..

förstår dig också, hatar när man får så mkt pisk så man tror dom fuskar, sen går man in och kollar deras ålder.. allt från 12 till 16 år.. då är det inte ens roligt längre..

Du får sluta porrsurfa helt enkelt. :krama

Själv är jag så djävla förbannad för alla dessa små skitungar som totalt manglar sönder en när man spelar BF:Bad Company 2. (nybörjare i spelvärlden). Hur fan ska man hinna tycka det är kul när man bara dör hela tiden. 1500 spänn rakt ner i toan. :mad:
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
hehe det är ju ett måste.. fast får kanske välja mina sidor hädanefter..

förstår dig också, hatar när man får så mkt pisk så man tror dom fuskar, sen går man in och kollar deras ålder.. allt från 12 till 16 år.. då är det inte ens roligt längre..


När man tömmer ett helt magasin i huvudet på nån, och sen vänder dom sig om och petar på en med en tandpetare så man ramlar ihop. klart man blir förbannad.
Ska ju tydligen inte gå att fuska när man kör xbox. jag har googlat. :rolleyes:
Kanske måste spela mer helt enkelt. (6 timmar totalt).
Nördfukkona har ju suttit i typ 3000 timmar. Trösten är väl att dom förmodligen aldrig får ligga.

Har du prövat någon "noob" server? Där hamnade jag ett bra tag... :)
Slutade spela det för ett tag sedan, kanske roligt igen?

Det är faktiskt kul... tills man dör för 50:e gången.
 
Last edited:

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Bara jag som tycker att det är SJUKT jobbigt att titta i döda vinkeln när man kör i 90+? Får ont i nacken juee.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Bah, böter!

Tror att jag personligen göder finska staten med alla pengar som går dit. :gnissla
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Bara jag som tycker att det är SJUKT jobbigt att titta i döda vinkeln när man kör i 90+? Får ont i nacken juee.

Jag orkar inte vrida så mycke på huvudet så det blir mera hela överkroppen, har man inga speglar blir det lätt att kolla bakot för att se om någon är bakom, fast det blåser satan när man gör det i 200+ :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag orkar inte vrida så mycke på huvudet så det blir mera hela överkroppen, har man inga speglar blir det lätt att kolla bakot för att se om någon är bakom, fast det blåser satan när man gör det i 200+ :D

Då monterar man på backspeglar på sin motorcykel, då blir den helt plötsligt lite bättre på många sätt.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Sopkärringen som backade omkull en Tzr för någon på Trollebergsvägen i Lund med sin lilla Peugeot.
Sen går ut och tittar på sin bil, reser upp hojen sätter sig i bilen och drar iväg.
Självklart tog jag kort och ringde sen polisen.

Sopkärringen som backade omkull en Tzr för någon på Trollebergsvägen i Lund med sin lilla Peugeot.
Sen går ut och tittar på sin bil, reser upp hojen sätter sig i bilen och drar iväg.
Självklart tog jag kort och ringde sen polisen.
 
Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
När man tömmer ett helt magasin i huvudet på nån, och sen vänder dom sig om och petar på en med en tandpetare så man ramlar ihop. klart man blir förbannad.
Ska ju tydligen inte gå att fuska när man kör xbox. jag har googlat. :rolleyes:
Kanske måste spela mer helt enkelt. (6 timmar totalt).
Nördfukkona har ju suttit i typ 3000 timmar. Trösten är väl att dom förmodligen aldrig får ligga.

Finns väl någon form av chatfunktion i sådanna spel? Du får köra psykologisk krigföring.
"Svårt att spela helt aktivt när andra i min närhet vill annat :fellatio"
Till slut kommer fjunisarna bara tänka på vad de aldrig kommer få och då jävlar kan du köra över dem!
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Då monterar man på backspeglar på sin motorcykel, då blir den helt plötsligt lite bättre på många sätt.

Jo det blir det men ansträngande o vrida båda speglarna när man ska in o ut sitt place :D

Fast ansträngande o vrida kroppen okså :va

Vill inte ha speglar för blinkar det blåt har jag nått o skylla på, såg inte dom o hörde inte dom när musiken dunkar på i örona :yoparty
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Mina Tank-Tredz har blivit blankslitna på vänstersidan och jag drar till Gelleråsen på onsdag.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Blir så sur när man hittar sjukt billiga literhojar när man inte får köra literhoj.

Jaaa.. Men jag tjackar en hayabusa och stryper den till 33hk *suck* :död
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top