Idag är jag förbannad därför att...

Walle

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Ort
Västerås
Hoj
Buell xb9r
.. det är november och inte april. Ännu mera förbannad blir jag av att det ska vara december, januari, februari och mars innan det blir april.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Tackar, ses snart :mad:

:hihi
Du är så välkommen på en fika så..
Du kan ju försöka få med dig det där puckhelvetet också.. :mad:

Var en sväng i Jönköping idag. Inte kul.
Snön hade drivit upp på vägen så vissa sträckor fick köras i motsatt körfält... Fy fan för att komma hem till en igensnöad garageuppfart som man får ställa sig och skotta av innan man öht kan parkera.

Kan det inte snöa lagom mycket så att man kan hålla efter åtminstone :mad:

dom där plogbilarna har dom rationaliserat bort i Jönköping eller sätter dom sin tro till Gud att han ska ta bort det?? :hihi
Kan tänka mig att det var lite snö där ja..
I sthlm har inte plogbilarna heller hittat ut.. Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar.. :mad:
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
I sthlm har inte plogbilarna heller hittat ut.. Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar.. :mad:
Det finns ju ganska många vägar i Stockholm, så det är väl inte så farligt att folk kör i 30 km/h på 70 av dem?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
för bilen jag köpte igår nästan tappa ett bakhjul för han glömt dra åt det, tack för det mordförsöket!

så just nu har jag TVÅ oanvändbara bilar...

Går ba det här med studentliv..
fortfarande reservhjulet på och nu är det snöstorm som dom skulle sagt söderom gävle
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
det finns ju ganska många vägar i stockholm, så det är väl inte så farligt att folk kör i 30 km/h på 70 av dem?

oh stfu!
:FU

NU BLEV JAG FAEN FÖRBANNAD FÖR ATT JAG INTE FICK SKRIVA ETT INLÄGG MED BARA STORA BOKSTÄVER... WTF! :mad:
Jag vill ju be Walmers dra dit pepparn växer, ordentligt..
Inte viska.. :mad::mad:
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Slå ihjäl en pensionär på en parkeringsplats = 2 års fängelse och minimalt skadestånd. Brutalt gruppvåldta och misshandla två tjejer = 1,5 års ungdomsvård och ett minimalt skadestånd.

Driva en sökmotor = 1årsfängelse och 46 miljoner i skadestånd.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Däremot IDIOTERNA som inte kan köra bil när det är lite vitt på backen och ligger i 30 på 70 vägar.. :mad:

Och idioterna som tror att bromssträckan är lika kort på vintern, 2 bilar fick sladd vid övergångställena jag stod vid på 2minuter.
(och nej, jag hoppar inte ut framför bilar, utan väntar och ser om fanskapen stannar eller inte)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
När man får råd av människor som man tror är duktiga, så kan det bli dyrt och tidskrävande.

Det blev det :mad:
 

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Blev bjuden på fest så här lite på kvällskvisten.

Det visade sig vara ett gäng människor som drack sprit. Så långt allt ok.
Men det som gjorde mig förbannad var att det spelades musik från spotify och där alla skulle spela sin bästa låt, vilket innebar att man fick höra max 30 sekunder av varje låt. Dessutom på en volym där man inte ens hörde sig själv tänka.

Jag gick efter 13,5 minuter.

Jag kallar inte det fest när man inte hör vad man tänker. Ännu mindre kan hålla en konvesation utan skrika rakt in i folks öron.
 

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
Slå ihjäl en pensionär på en parkeringsplats = 2 års fängelse och minimalt skadestånd. Brutalt gruppvåldta och misshandla två tjejer = 1,5 års ungdomsvård och ett minimalt skadestånd.

Driva en sökmotor = 1årsfängelse och 46 miljoner i skadestånd.

Är det en walkaround på facebook som gör dig pissed?, eller som jag svarade när jag fick den: är det påföljden eller skadeståndet du stör dig på?

I mitt fall e det att folk inte tänker innan man slänger upp en klysha på nätet innan man tänker!
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Tänkte jobba lite extra på taxi i förrgår.
Blev ett kort pass då kupéfläkten hade lagt av.
Jävla mercedes, gör fan inte annat än att stå på verkstan!
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Tänkte jobba lite extra på taxi i förrgår.
Blev ett kort pass då kupéfläkten hade lagt av.
Jävla mercedes, gör fan inte annat än att stå på verkstan!

ÅAS är de ena jävlar på att få fram reservdelar fort.

Testa folka förstår du vad jag menar.



Edit: Jag är less på att faderkakan alltid ska lägga sig i så fort man gör något i garaget.
Det kan vara ledigt ett par månader. Rullar jag in skotern och river ner den tillfälligt för service ska den jävlar i mig vara ute på ett par dagar för något av hans skitviktiga projekt som ska göras precis exakt då.

Vilket oftast slutar med att
A: Han kommer och ska hjälpa till så det går fortare, men det leder bara till att hela mitt system pajar och det blir total oordning.
B: Jag påpekar detta och han blir förbannad och kör ut mig
C: Han skruvar ihop allting fort som fan. Jag kommer tillbaka och konstaterar att hälften sitter fel och måste riva ner allting igen och en eller två dagar försvinner helt i onödan.

Dessutom har han jävla skumma prioriteringar. Det är fruktansvärt viktigt att på hundradels millimetern placera en hallgivare på rätt avstånd från axeln.
Om det kommer lite sågspån i lagerbanorna på en drivaxel är inte så petigt.
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Snö. Det är verkligen totalt jävla värdelöst. Jag har >30 mil till halvt vettig snowboardåkning, äger ingen snöskoter (finns ingen budget till sådant heller), och har tidigare sett skottningen lite då och då som "bra träning" så någon slunga har aldrig införskaffats.

Förra vintern spenderades vinglandes i snöspårsenduro, envisades med att försöka komma underfund med hur man gör, men det slutade bara med att man nästan gav upp geggmoppandet (igen).

Det blir samma jävla skit den här vintern med. Det blir till att skaffa sig ett par längdskidor istället. :gnissla
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Är det en walkaround på facebook som gör dig pissed?, eller som jag svarade när jag fick den: är det påföljden eller skadeståndet du stör dig på?

I mitt fall e det att folk inte tänker innan man slänger upp en klysha på nätet innan man tänker!

Ja!:)

I mitt fall e det att folk inte tänker innan man slänger upp en klysha på nätet innan man tänker!

Hur tänkte du där:va
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top