Idag är jag förbannad därför att...

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Ja men alltså nu blir man ju förbannad...
Det tog 1 HEL timme innan den kommentaren kom????
Okej okej... Jag fattar vinken... INGEN VILL HA MIG!!!
*förbannad*

ÄÄÄÄÄDIT: O du skrev det där bara för att du tyckte synd om mig... Erkänn... *mer förbannad*
:tuttar :tungan
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja men alltså nu blir man ju förbannad...
Det tog 1 HEL timme innan den kommentaren kom????
Okej okej... Jag fattar vinken... INGEN VILL HA MIG!!!
*förbannad*

ÄÄÄÄÄDIT: O du skrev det där bara för att du tyckte synd om mig... Erkänn... *mer förbannad*
:tuttar :tungan

Sorry, jag sitter och bråkar med en jävla firewall som inte gör som jag säger åt den. Funderar på att åka ut till hallen och sparka den på pungen så mycket jag orkar. :mad:
Passar ju för övrigt i den här tråden. :fakta

Men nej nej...mitt liggförslag var 100% baserade på kroppsliga behov. Inget tycka syndomande här inte! :mattias
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Sorry, jag sitter och bråkar med en jävla firewall som inte gör som jag säger åt den. Funderar på att åka ut till hallen och sparka den på pungen så mycket jag orkar. :mad:
Passar ju för övrigt i den här tråden. :fakta

Men nej nej...mitt liggförslag var 100% baserade på kroppsliga behov. Inget tycka syndomande här inte! :mattias

*asg*
Gör firewalls nånsin det man säger åt dem????
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Man får vara desperat. Det gör inget. Många blir det med tiden. Det kommer säkert att gå bra för dig också. Bar det slutar regna.:D a

Eftersom han fick barn för en liten tid sedan - Grattis Dreggel! :) - så lär han uppenbart ha fått till det åtminstone en gång i livet. :hihi
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Att det ska vara så jävla innåthelvetiskt svårt att få tag på ett kullager till en massproducerad gammal jänkelåda!! :mad:

Man kan ju bli psyksjuk för mindre.

Det gör mig inte förbannad, men det är synd att Andrea Pininfarina har omkommit i en trafikolycka när han var 51 år gammal. Hoppas han designar nåt kewlt där uppe nu.

Edit: Yiihaaa, nu har jag fått tag på ett lager trots allt! Jönköping is teh shizzle nizzle! :Rockbanan

Nu väntar jag bara på leverans så jag kan konstatera att dom skickat fel lager så jag kan skriva här igen.
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vilket jävla hjälpsamhets, pussigull, liggadravel !

Jag blir förbannad !:mad: :huvet
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Besök i Malmö, flera incidenter som gjorde både mig o killen förbannade, te x den oerhört otrevliga busschauffören, idioten/idioterna som inte kunde hålla käften på bion och skrek ööööööööööh heja Rosengård vilket retade en annan person och det utbröt högljud ordväxling.

:mad: ge fan i att sabba batmanfilmen.

:va För att vara en hm stor stad så kändes det knappast välkomnande eller speciellt, det var knappt att man tog kort :gnissla


Nåväl semestern har varit bra om än att det var planerat längre tid borta :huvet naturligtvis lyckas man pricka in en op i morgon och var tvungen att ta mig hem.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Besök i Malmö,
:va För att vara en hm stor stad så kändes det knappast välkomnande eller speciellt, det var knappt att man tog kort :gnissla

Är inte det Al quaida's kvarter numera? Jag tyckte jag såg en broschyr om just Malmö på resebyrån, stod under "exotiska resemål"...
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
skrek ööööööööööh heja Rosengård vilket retade en annan person och det utbröt högljud ordväxling.
Såg ett par såna där filur i Lund när ja var där nere förra helgen, truckerkepsen på sne liggandes högst uppe på allt vax som dom givetvis skulle ha i håret.

Sliska typer dom "där"

Ska inte skriva nysvenskar så slipper man bli kallad för rasist också!
 

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Att min överserösa farsa inte vill betala ut lönen för en veckas "hjälpa till" svart...
 

Dominator-Rocks

Guest
Nyteknik här på forumet startade en äcklig/sjuk tråd med ett videoklipp innehållandes en obduktion.


Man blir förbannad :mad: :mad: :mad: :mad:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Geggmoppen står i garaget, extremt otvättad...och en annan är prexis kronslut - blir ett helvete att tvätta den imorgon...

Det är så man blir grinig, vart är min farsa som borde straff-tvätta den då jag nekades att köra cross som liten parvel (när man var odödlig, vurpor gjorde aldrig ont, och allt trasigt lagade sig självt mellan varenda körning)?

Jag blir svinless, skall ringa och skälla lite på farsan. :D

/J
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såg ett par såna där filur i Lund när ja var där nere förra helgen, truckerkepsen på sne liggandes högst uppe på allt vax som dom givetvis skulle ha i håret.

Sliska typer dom "där"

Ska inte skriva nysvenskar så slipper man bli kallad för rasist också!
Tror att du har fel.
Lite av en trend i södra Sverige att kalla slumområden för "Rosengård".
Filmer i stil med "Mad Max", "Road Warrior"
och för all del "Batman" kallas för Rosengårddokumentärer.
Dock sällan av invånarna.
 

EmiliosFantomen

Guest
Ett getingshelvete hade bosatt sig i min jacka på jobbet och tyckte att det var en bra idé att sticka mig i handleden :arg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top