Idag är jag förbannad därför att...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
ja, du är ju tjej. Är det svårtolkat?

;)
 

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Malevik (GBG)
Hoj
Svart Kawa
Förbannad för att jag körde av vägen idag :mad: Rådjur med tillhörande kid, men ändå lite glad att de inte va ngt dyrt som pajade:)
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Jag är förbannad för att jag inte kan spara pengar..!><

Nu är det sommar. Men jag har inte sparat pengar. Såå jag kan inte köpa motorcykel!</3
 

AleBer

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Fredrikstad, Norge
Hoj
-
Köpte 3st t-shirtar för 100:-

2st XL
1st XS :huvet

Och den är inte så pass tight att om man skulle spänna musklerna:rolleyes:, så skulle den slitas itu likt Hulken...
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
En getingsjävel stack mig nåt så inåthelvete på benet, och det gjorde så in i satans jävla ont att jag trodde jag skulle smälla av. :mad:

Såg inte fanskapet heller så han fick väl in hela jävla gadden...!! Jag har fortfarande ont, typ 5 timmar senare.

Jävla satans förbannade jävla getingsjävel.!!

Sådär...nu känns det liiite bättre!! :5sure
 

Dominator-Rocks

Guest
En getingsjävel stack mig nåt så inåthelvete på benet, och det gjorde så in i satans jävla ont att jag trodde jag skulle smälla av. :mad:

Såg inte fanskapet heller så han fick väl in hela jävla gadden...!! Jag har fortfarande ont, typ 5 timmar senare.

Jävla satans förbannade jävla getingsjävel.!!

Sådär...nu känns det liiite bättre!! :5sure

Kladda med vatten och socker direkt på bettet nästa gång :tummenupp


:getingallergiker

Edit: ....du kan få låna min spade :D :slåsönderhelahustnärmanjagargeting
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Ingen har ringt på min annons som ligger på blocket än.. legat ute i nästan en 4-5 dagar nu!

Vill ju ha den såld hellst den här veckan, så jag kan hämta hem 954an :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Ingen har ringt på min annons som ligger på blocket än.. legat ute i nästan en 4-5 dagar nu!

Vill ju ha den såld hellst den här veckan, så jag kan hämta hem 954an :)
Antagligen så begär du alldeles för mycket precis som alla andra som gnäller att dom inte får sina prylar sålda.

De är inte så svårt liksom.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
efter såklart...

Detta var före, och ni får väl skratta hur mycke ni vill åt att jag körde 740, men jag hade fortfarande lagt ner tid på den.

Ja isåfall..

HAHAHAHAHAHAHA......

För att killar inte fattar vad "Nej, jag är INTE intresserad av dig" betyder.
Varför tjata efter att ha fått ungefär 10 nej på raken? :va

Därför att det bästa sexet är det man tjatat till sig..

Alternativt så var det ett "grisklubbe-vad"..

En getingsjävel stack mig nåt så inåthelvete på benet, och det gjorde så in i satans jävla ont att jag trodde jag skulle smälla av. :mad:

Såg inte fanskapet heller så han fick väl in hela jävla gadden...!! Jag har fortfarande ont, typ 5 timmar senare.

Jävla satans förbannade jävla getingsjävel.!!

Sådär...nu känns det liiite bättre!! :5sure

Blev det ett väldigt stort hål?
 
Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Fyfan! Har bokat biljetter till Åland idag. Ska nämligen dit och överraska exet på hennes landställe. Tro fan att jag inte kunde somna inatt. Drömde något om att jag va tvungen att flytta en hoj och bil in i båten, samtidigt. Gick ju jättebra. Hur som helst, vid 3-3.30 försvinner Robin bort med John Blund. 05.00 skriker hans mobil att det är dags att gå upp. 05.05 kommer Robin på att hans lite-ont-i-halsen-och-hosta har gått över till jävligt-ont-i-halsen-mer-hosta-och-ont-i-ena-örhelvetet. Låter inte så farligt, men är man sjukling så blir allt bra jävla mycket sämre. Och mamma säger inte f från när jag svär, så jag får!
Önska mig nåt gott (läs: liggtillstånd med the big X?) eller bara tänk på mig så mår jag säkert bättre när jag når Mariehamn. Snart ska jag åka. Ses på onsdag (bokade så jag hinner med onsdagsåket!). Puss.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fyfan! Har bokat biljetter till Åland idag. Ska nämligen dit och överraska exet på hennes landställe. Tro fan att jag inte kunde somna inatt. Drömde något om att jag va tvungen att flytta en hoj och bil in i båten, samtidigt. Gick ju jättebra. Hur som helst, vid 3-3.30 försvinner Robin bort med John Blund. 05.00 skriker hans mobil att det är dags att gå upp. 05.05 kommer Robin på att hans lite-ont-i-halsen-och-hosta har gått över till jävligt-ont-i-halsen-mer-hosta-och-ont-i-ena-örhelvetet. Låter inte så farligt, men är man sjukling så blir allt bra jävla mycket sämre. Och mamma säger inte f från när jag svär, så jag får!
Önska mig nåt gott (läs: liggtillstånd med the big X?) eller bara tänk på mig så mår jag säkert bättre när jag når Mariehamn. Snart ska jag åka. Ses på onsdag (bokade så jag hinner med onsdagsåket!). Puss.
Vaffan ska du hälsa på ett ex för?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En getingsjävel stack mig nåt så inåthelvete på benet, och det gjorde så in i satans jävla ont att jag trodde jag skulle smälla av. :mad:

Såg inte fanskapet heller så han fick väl in hela jävla gadden...!! Jag har fortfarande ont, typ 5 timmar senare.

Jävla satans förbannade jävla getingsjävel.!!

Sådär...nu känns det liiite bättre!! :5sure

Ska vi ligga bort det onda? :tuttar :tummenupp :kär :slicka
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top