REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 1198 av 1200 FörstaFörsta ... 198698109811481173119211931194119511961197119811991200 SistaSista
Resultat 23 941 till 23 960 av 23984
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2018
    Hoj
    Suzuki 1100
    Blogginlägg
    1
    Det finns handskar som tar upp vibrationer, sök Anti-vibrationshandskar lr. vibrationshandskar.

Säg till frugan att kvinnori Sverige har ylat om feminism och jämlikhet i drygt hundra år.
    Vänskap handlar inte om att få, utan om att ge.

Gasar hellre än bra Q_Ball_Racings avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    2014 stormtrooper 1000
    Citat Ursprungligen postat av Kyrkratta Visa inlägg
    Det finns handskar som tar upp vibrationer, sök Anti-vibrationshandskar lr. vibrationshandskar.

Säg till frugan att kvinnori Sverige har ylat om feminism och jämlikhet i drygt hundra år.
    feminismen vill bara ha fördelarna...men när det kommer till dom jobbiga delarna som typ hårt JOBB eller betala sin egen middag på restaurangen eller annat dom förlorar på så är helt plötsligt var enda kvinna "traditionell"...
    a good friend will bail you out from jail, but a true rider will be sitting next to you and say....damn! that was fun.

Medlem
    Reg.datum
    jul 2016
    Hoj
    Honda Transalp - 08, Honda CBR1000F - 87, Husaberg TE250 - 11, avverkat:Yamaha Super Ténéré, Triumph STR, Dragstar 650, Bandit 600 S
    Citat Ursprungligen postat av Q_Ball_Racing Visa inlägg
    feminismen vill bara ha fördelarna...men när det kommer till dom jobbiga delarna som typ hårt JOBB eller betala sin egen middag på restaurangen eller annat dom förlorar på så är helt plötsligt var enda kvinna "traditionell"...
    Jag tror att det är tillräckligt hårt att jobba som pottkusk som kvinnor har på sin lott eller att städa.

blueridge
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    En 1200 utan puts
    Citat Ursprungligen postat av moddlaren Visa inlägg
    Jo för fasen det mystiska surrandet som om fingertopparna sover är över tydligen o dessa är nu mera vakna.

Måste dock hålla med sambon att det blev stor skillnad från grå till teak brunt bord..

Kan du gissa vad som då beställdes jo att 4 vikbara stolar o en soffa i teak som e grå absolut borde/ underförstått måste slipas o oljas
    Väl bekomme...

feg och talanglös pjohans avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Hoj
    En sån där grön.
    Citat Ursprungligen postat av SJP Visa inlägg
    Svensk industri, semesterstänger hela verksamheten hela jekla sommaren?
    Går man inte på semester halva gänget åt gången och bibehåller servicen åt sina kunder?
    Vissa har det lite oförtjänt bra bevisligen.
    Blir väl ofta mer effektivt om hela industridelen har semester samtidigt i tre-fyra veckor, än att verksamheten måste lappa i åtta-tio är det kan vara svårt att köra vissa delar om andra ej är bemannade. Kontorsdelar brukar dock vara bemannade sommaren ut.

Eller så är det Coronans fel. Speciellt om du försöker nå dom nu redan i Juni, brukar väl vara två-tre veckor i sena delen av Juli och ev någon vecka i Augusti. Kanske rädda för att bli smittade via telefon/e-post?
    Sent from my IBM System/360 using hålkort

Citat Ursprungligen postat av Mattias Visa inlägg
    Jag gjorde som vi gör för det mesta på sporthoj, tog det helt ur luften bara.
    Citat Ursprungligen postat av BRASSARN Visa inlägg
    Jag tror liksom att det gäller att visa att man är man nog att köra, för då aktar sig andra fordon, och riskerna minskar, och därigenom minskar antalet olyckor!’

Lattepappa SJPs avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    Sucka surfemti & vansinnesgrön plastmisil
    Citat Ursprungligen postat av pjohan Visa inlägg
    Blir väl ofta mer effektivt om hela industridelen har semester samtidigt i tre-fyra veckor, än att verksamheten måste lappa i åtta-tio är det kan vara svårt att köra vissa delar om andra ej är bemannade. Kontorsdelar brukar dock vara bemannade sommaren ut.

Eller så är det Coronans fel. Speciellt om du försöker nå dom nu redan i Juni, brukar väl vara två-tre veckor i sena delen av Juli och ev någon vecka i Augusti. Kanske rädda för att bli smittade via telefon/e-post?
    Ja, fast någon enstaka lagersnubbe som kör truck och lastar färdigt producerade varor ska väl inte vara för mycket begärt?
    //Stefan

Gasar hellre än bra Q_Ball_Racings avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    2014 stormtrooper 1000
    Citat Ursprungligen postat av L. Mäkinen Visa inlägg
    Jag tror att det är tillräckligt hårt att jobba som pottkusk som kvinnor har på sin lott eller att städa.
    vet ej vad pottkusk är.... men städare vet jag... och det är bland det lättaste och minst ansträngande jobb jag haft.
    a good friend will bail you out from jail, but a true rider will be sitting next to you and say....damn! that was fun.

Can do! Mordecaiens avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Hoj
    Knappt
    Ett jobb....

Klicka på bilden för en större version

Namn:	EbSefIzWsAEavJg.jpg
Visningar:	51
Storlek:	154,5 KB
Id:	454823
    It's time to
    MAN THE FUCK UP
    ---
    Prior preparations prevents piss-poor performance

Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Hoj
    Suzuki SV650S -00 såld Triumph Sprint RS -01 såld Suzuki GSX1300R -08
    Beställer en "ny" Mobil från Inet en Nokia 3310 3G. Vill ha något som kan laddas nån gång / vecka.
    Inet har gratis frakt. Och gissa vilken leverantör !
    Det kommer ett SMS om att nu håller ordern på att Plockas och jag kan inte ändra mig.
    Sedan händer inget.
    Går in på mailen idag.
    11 dagar senare. Går in på spårningen. Paketet är under Transport !
    Inet har skickat mobilen i varupaket 29cm x 7cm x 3 cm ! Redan här något som inte stämmer.
    Har inte köpt en enda mobil som går med emballage in i ett 3 cm tjockt paket.
    Blir besök hos Inet Sisjön idag....
    Hur in i helvite kan man välja Postnord som leverantör och välja att prylar för 690kr ska stoppas i Brevlådan !
    Inte hämtas ut på Utlämningställe hos Postnord eller DHL eller Schenker ?
    MotoGP 2019: 1. Marques 2.Dovi 3.Vinales
    MotoGP 2020: 1. Quartararo 2. Marc Marques 3.Vinales

Medlem
    Reg.datum
    sep 2019
    Hoj
    Ducati 900SSie 1998, Multi 1000S DS .06, Suzuki GSX1100EF -84
    Jag köpte en TV-ljudanläggning från Samsung med fri leverans till tomtgränsen med Bring.
    Allt frid och fröjd, kunde spåra hela vägen till terminalen här i stan i går fm.
    Sedan kommer ett SMS att de levererar till mig tidigast på tisdag nästa vecka.
    Så från torsdag fm till tisdag em händer ingenting.
    Jag ville ju leka med prylarna nu.

Trying real hard to be the shepherd Bonzos avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Hoj
    1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
    Citat Ursprungligen postat av gundj Visa inlägg
    Jag köpte en TV-ljudanläggning från Samsung med fri leverans till tomtgränsen med Bring.
    Allt frid och fröjd, kunde spåra hela vägen till terminalen här i stan i går fm.
    Irriterande, men kan du inte hämta själv på terminalen?

Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av gundj Visa inlägg
    Personalen saknas av nått skäl. Webbhandeln har exploderat.... ?...av nått skäl.
    https://bing.com/covid/local/sweden

Medlem
    Reg.datum
    sep 2019
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Bonzo Visa inlägg
    Irriterande, men kan du inte hämta själv på terminalen?
    Tyvärr inte, annars hade det varit enkelt:-)
    Just hemleveransen var nödvändig i just det här fallet.

Medlem
    Reg.datum
    sep 2019
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Comeback Visa inlägg
    Personalen saknas av nått skäl. Webbhandeln har exploderat.... ?...av nått skäl.
    https://bing.com/covid/local/sweden
    Japp, men det minskar inte min leklust. Får gå ut i garaget och se om detstår något kul där.

Lattepappa SJPs avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    Sucka surfemti & vansinnesgrön plastmisil
    Människor brukar klaga på min generation, för att vi är söndercurlade imbiciller allihop.
    Men bannemig när man har att göra med vuxna människor, födda mellan 1955 & 1975, som tamefan inte kan läsa innantill, så blir man fan förbannad.

Var det verkligen bättre förr?
    //Stefan

Seriöst fartblind RymdBörjes avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Hoj
    MuZ Skorpion
    Människor brukar klaga på min generation, för att vi är söndercurlade imbiciller allihop.
    Men bannemig när man har att göra med vuxna människor, födda mellan 1955 & 1975, som tamefan inte kan läsa innantill, så blir man fan förbannad.

Det var bättre förr och ju förr dess bättre!
    Största skillnaden mot nu är att framtiden såg såg mycket bättre ut då.
    Vem vann? Ingen aning men Mossberg var med!
    Vi ne povas havi tro da motorcikloj

Medlem
    Reg.datum
    jul 2016
    Hoj
    Honda Transalp - 08, Honda CBR1000F - 87, Husaberg TE250 - 11, avverkat:Yamaha Super Ténéré, Triumph STR, Dragstar 650, Bandit 600 S
    Nån har bestämt att väg 263 förbi Övergran ska ha grus ovanpå asfalten.

Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Comeback Visa inlägg
    Beställer en "ny" Mobil från Inet en Nokia 3310 3G. Vill ha något som kan laddas nån gång / vecka.
    Inet har gratis frakt. Och gissa vilken leverantör !
    Det kommer ett SMS om att nu håller ordern på att Plockas och jag kan inte ändra mig.
    Sedan händer inget.
    Går in på mailen idag.
    11 dagar senare. Går in på spårningen. Paketet är under Transport !
    Inet har skickat mobilen i varupaket 29cm x 7cm x 3 cm ! Redan här något som inte stämmer.
    Har inte köpt en enda mobil som går med emballage in i ett 3 cm tjockt paket.
    Blir besök hos Inet Sisjön idag....
    Hur in i helvite kan man välja Postnord som leverantör och välja att prylar för 690kr ska stoppas i Brevlådan !
    Inte hämtas ut på Utlämningställe hos Postnord eller DHL eller Schenker ?
    Besökte INET. Säljaren försökte med att jag skulle kontakta Postnord. Jag påpekade att jag inte var kund hos Postnord. Jag var kund hos INET. Frakten ingick. Och att jag inte sett ett enda Mobilpaket som gick in under 3 cm som minsta mått.
    Slutade med att säljaren skulle kontakta kollega. Och bara några timmar senare Plingar det i mobilen om att Ordern håller på och packas.
    Och nästa dag Plingar det i Mobilen att jag har paket att hämta på Majornas Livs, utlämningstället.
    Och igår var jag och hämtade ut den. För Minsta mått på Mobilpaketet var ca 5 cm. Dvs hämtas på Utlämningsstället. Nu är det "bara" att lära sig en knapptelefon med var det 24(?) dagars standbytid.
    INET skötte sig precis som INET alltid gjort när jag handlat där ! Allt kan gå fel. Det är när det går fel man ser vad Leverantören går för.
    Senast redigerat av Comeback den 2020-06-30 klockan 06:43.

Medlem Micke Rs avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Hoj
    8 singlar och 4 par -44 till -13
    Hälften av alla har IQ under genomsnittet. Gäller alla generationer.
    Racing is the process of turning money into noise.

Medlem Old Badgers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Hoj
    Engelska sporthojar
    Citat Ursprungligen postat av Micke R Visa inlägg
    Hälften av alla har IQ under genomsnittet. Gäller alla generationer.
    De under genomsnittet anser att ett halvfullt glas innehåller mer än ett halvtomt glas!

De kan också gå ut fullt och öka successivt, för de klarar att ge mer än 100% något jag inte klarar...
    Blodgivare
    http://www.manxradio.com/radioplayer/am/

"You know the main thing in Life?
    A SENSE OF HUMOUR
    Lose that, and you´re done."

Sidan 1198 av 1200 FörstaFörsta ... 198698109811481173119211931194119511961197119811991200 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Precis, TailGunner-dämpare ger lite "pluttesmälla" stil över det hela. Alltid retar det väl någon - som bara kan vara enda anledningen för en vuxen person att mo [...]

andersbrink
Vill du annonsera ovan? Klicka här