Kalmar-tråden

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Jag fick besked om min hoj i veckan, ramlager ras!

Någon som känner en zigenar-häxa eller vodoo-neger som kan bota förbannelsen?
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
jahopp blir väll inget åka av i helgen känns det som , regn blåst , härliga regn blåst.....

varit på JL bilar o bankat plåt i regnet o försökt känna den härliga vårvärmen nu i veckan o drömmt om den hårda sadeln man kan krypa ner på..... men det gick åt helvete o väntat tills lördagen skall komma , så man kan gasa hojj, men det verkar skita sig ,

så det får bli pilla med bubblan i garaget . man får se fram emot BugRun i stället.
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Enligt yr.no ska det komma 0,2mm regn i morgon (söndag) på förmiddagen och sen vara uppehåll fram till kl 23. Så det kanske går att ta en tur på eftermiddagen...

EDIT: Fast klart.se säger regn från och med kl 09.00 i morgon och sen hela dagen... :(
 
Last edited:

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Enligt yr.no ska det komma 0,2mm regn i morgon (söndag) på förmiddagen och sen vara uppehåll fram till kl 23. Så det kanske går att ta en tur på eftermiddagen...

EDIT: Fast klart.se säger regn från och med kl 09.00 i morgon och sen hela dagen... :(




ja då blir det garaget i morgon med då ...
det är trevligt de me...


man måste se de ljusa i livet , eller va säger man.......
 

Effoc

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2009
Ort
kalmar
Hoj
Husaberg 501-13
Om du menar den på Oxhagen så har jag nu haft den i 1 månad och där krävs det en del för att komma förbi de 2 stålbalkarna med låsbygel framför dörren. Har tydligen varit någon och försökt fiffla med fästet för balken men inte lyckats så bra.

Och sen verkar det som att de som har garaget inte pillar på andras grejer va jag upplevt änsålänge. Jag är iallafall nöjd för det priset de erbjuder garaget på.

Tjo det är jag som har platsen precis bakom din 750 och det har stulits ur garaget innan. Min pocket bike blev stulen förra Sommaren och sen har en hjälm stulits där ifrån. Polaren lånade min plats för en månad sen och då repade dom glaset framför varvräknaren men min har dom aldrig pillat på.

någon mer här ifrån som funderar på att köra mc upp till Emmaboda på lördag?
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Både klart.se och smhi säger att det ska regna i emmaboda i morgon :( Och är det för blött på strippen kör de ju inget...

Men man kan ju alltid hoppas vädret ändrar sig :) Och så finns det ju alla byggen man kan gå och kolla på :)
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Usch. Det började regna i Nybro. Innan Trekanten regnade det ännu mer. Så jag sket i det idag och åkte hemåt igen :(
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
någon som är sugen på o köra lite på lördag o söndag om vädret är ok? råkar vara ledig i helgen :)
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
låter bra det :) vi får kolla läget i helgen då. jodå det är fint som tusan här :) hur är det själv då ?
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
ok ja jag kan bägge dagarna :) kommer nog köra bägge med. får se om det är fler som vill köra. vilken tid passar på söndag? kl 13 kanske ?
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top