Bilder på era husdjur.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Du är så välkommen.

Före/ Efter dessam underbara killar.
En blck så är du såld, jag lovar!


Jag har kaffe, även fr er tvivlare. *morrrrrr*

Men det finns en till som kan kanske vara ÄNNU mer..
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Nu sitter jag "ensam" och väntar på damen. men mer omhuldad än så här har jag nog aldrig varit...
Ingen kian vara gooooare än denne herre:
severin01.jpg
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Kramar, pussar, gnuggelignugg.
Den mysigaste katt som finns.

Ännu en gång, börjar nästan bli fånigt nu, säger jag: -"Brilliant!"

Tack, fajbjoj.
Du ä snäll.

Ni som inte haft en sphynx nära...
Testa. Ingen kan ge mer av värme och mys än en sån.
Våra killar är inte djur, de är mina(våra) barn.
Om ni nånsin kan misstro mig, kolla våra filmer.
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ni som inte haft en sphynx nära...
Testa. Ingen kan ge mer av värme och mys än en sån.
Våra killar är inte djur, de är mina(våra) barn.
Om ni nånsin kan misstro mig, kolla våra filmer.


De verkar helmysiga.:) Är lite inne på raskatten bengal men man ska aldrig säga aldrig, måste se en irl först. :)


Försökte göra "suprised kitty" med luzifer men han låg helt orörlig och rörde inte en min...zlökitty typ :D
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Då blir det "sådan husse sådan katt" då pathfinder är naken..nä rakad på hövet...:D

Baby.. Jag har numera mer hår i näsan än på huvvet.
Så jag sätter mina söner på display.

[YOUTUBE-ID]xtJObmNkiQk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]XhtiduukQNA&feature=related[YOUTUBE-ID]Etv-LVPj3p4[/YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID]
Nu sitter jag och är ohyggligt upphånglad.
Kan nog inte finnas nån finare än Severin.
:krama
Melchior är även han kung på hångel, men på helt olika sätt.
 
Last edited:

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Var iväg och köpte en liten kisse i helgen. Hon blir 13v på Lördag. Så nu är tanten glad.
 

Bifogat

  • Fanny.jpg
    Fanny.jpg
    158.5 KB · Visningar: 80
  • Fanny1.jpg
    Fanny1.jpg
    157.9 KB · Visningar: 88

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Var iväg och köpte en liten kisse i helgen. Hon blir 13v på Lördag. Så nu är tanten glad.

Underbar!!!!1

Ni kommer att vara så lyckliga med henne i närheten.
Riktigt vackra bilder dessutom.
Hon är jättelik mina pärons katt-tjej, men hon är enögd...
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer :( Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.

2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna :D

3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen :näsblod

4. Castafiore fryser lätt om öronen så hon lånade bebisens mössa...
 

Bifogat

  • tröttmössan.jpg
    tröttmössan.jpg
    87 KB · Visningar: 63
  • filmdags.jpg
    filmdags.jpg
    81.9 KB · Visningar: 74
  • fil.jpg
    fil.jpg
    92.1 KB · Visningar: 56
  • skidan.jpg
    skidan.jpg
    113.6 KB · Visningar: 74

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer :( Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.

2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna :D

3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen :näsblod

4. Castafiore fryser lätt om öronen så hon lånade bebisens mössa...

Håller tummarna för att det går bra, aldrig skoj när djuren är sjuka.
:tummenupp mössa ska man ha när man fryser.

Ordnade lite bland bilder och fann en bild på när hamilton var liten, sicken ulltuss. Rozzi med sina stora öron frös också , saknar honom fortfarande :(
 

Bifogat

  • söt1.JPG
    söt1.JPG
    31.4 KB · Visningar: 55
  • Rozzi%20i%20h%C3%A4stenm%C3%B6ssa.JPG
    Rozzi%20i%20h%C3%A4stenm%C3%B6ssa.JPG
    6.2 KB · Visningar: 286

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
AppApp! av klädseln att döma på bild 3 ser det snarare ut som att du är på väg till eller ifrån en kattutställning.. :D

Hoppas att minstingen hämtar sig och blir bra!

Här är bilder på de senaste tillskotten hos oss, kull på 9st

2 veckor

Med mamman ca 1 vecka


1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer :( Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.

2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna :D

3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen :näsblod

4. Castafiore fryser lätt om öronen så hon lånade bebisens mössa...
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Får lägga upp mina älsklingar

Gamla katten till vänster är en hona som blev 19 år men dog tyvärr i torsdags. Väldigt gosig och tillgiven och lugn.. mot människor. Hatade andra katter och hundar. Men mot oss var hon extremt tillgiven och ville nästan alltid vara med när man satt eller låg i sängen och läste eller bara råkade passera.

Saknar den gamla damen väldigt och min fru sa att efter hennes hem kändes vår lägenhet inte som ett hem längre utan bara en tom byggnad. :gråta

Nya katten till höger är en hona på lite över 5 år som behöver omplaceras pga skilsmässa (=plats, tid och pengar) och att hon inte riktigt gick ihop med deras barn. Ska hämta henne imorgon, gamla ägaren är väldigt mån att det ska bli bra så vi ska ha henne på prov och får lämna tillbaka om det inte fungerar, men det vi har varit där och "känt" på henne så verkar hon väldigt snäll och lugn så det kommer säkert fungera bra. :banana

(nya katten lyssnar dock på samma namn som frugan så någon av dom måste byta, vi är dock inte helt överens om vem :tungan)
 

Bifogat

  • DSC00119.JPG
    DSC00119.JPG
    113.1 KB · Visningar: 49
  • 5120998683.jpg
    5120998683.jpg
    26.1 KB · Visningar: 46
  • 5144288812.jpg
    5144288812.jpg
    48.1 KB · Visningar: 47
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
AppApp! av klädseln att döma på bild 3 ser det snarare ut som att du är på väg till eller ifrån en kattutställning.. :D

Haha, ja nu när du säger det så :D Jag har gått utanför dörren två gånger med mjukisbyxor, båda gångerna hämtade jag posten utanför dörren...
Dessutom är jag vare sig över/underviktig så jag platsar vare sig på hund- eller kattutställning :gråta
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
1. Jag är på väg till djursjukhuset Strömsholm med minstingen för efterkontroll då hon har blivit opererad för tarmcancer :( Än så länge ser prognosen bra ut men de kunde inte ge några garantier så vi är glada för varje dag hon är med oss.

2. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!! Siameserna älskar fil så varje morgon sitter de tålmodigt bredvid mig och tjejen på en varsin stol och väntar på att få slicka rent tallrikarna :D

3. Filmdags. Av någon outgrundlig anledning så älskar siameserna även film, spelar ingen roll att volymen är så hög så blommorna kroknar. Mycket märkligt. Och ja, det var svinkallt inne, därav de fruktansvärt fula tofflorna jag stal av tjejen :näsblod

4. Castafiore fryser lätt om öronen så hon lånade bebisens mössa...

Är nr1. Ok nu då? som vi vill veta...

ska v starta en tråd med muna säksta elle bästa?
bilder eller filmer?
111

jA E på, och ni?
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Är nr1. Ok nu då? som vi vill veta...

Hon är pigg som en mört för tillfället, vi var oroliga förra veckan när hon sprang omkring och spydde men troligtvis hade hon bara käkat nåt olämpligt.
Som sagt så får man ta det som det kommer, jag går inte omkring och tänker på det men vet ju att man kan få åka in och ge henne en spruta när som helst. Det är enda nackdelen med djur, att man fäster sig så vid dem :(
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top