Bilder på era husdjur

Gumman Qila och dom 2 nya familjemedlemmarna Egon och Soqi bara älskar en snöig strand.

3 boxrar i huset är ett litet äventyr:)
 
Uppfattat. Du kan väl annars be hunden att skärpa sig lite och luta för att få 90 graders vinkel :)

Anledningen till att de lutar är för att jag sitter i vinkel och att jag har använt vidvinkeln, och om jag rätar upp bilden lutar hunden :) Inte så noga, bara lekbilder
 
bloggen


bloggen


bloggen
 
Har beslutat idag att vi ska ta bort våran Eddie.
Han är snart 9år, och idag orkade han inte med promenaden.
Har haft han sedan han var 8 veckor.
Sitter och gråter floder just nu
 

Bifogat

  • edd2.jpg
    edd2.jpg
    68.6 KB · Visningar: 102
Tråkigt med Eddie. Hoppas att har fått ett bra liv. Han kommer att bli väl mottagen av min brors gamla Bernersennen hund King i hundhimmlen.
-----------------
Här är en bild på Ronny, som är väldigt intresserad av FarmWille på datorn och Animal planet på TV'n.
 

Bifogat

  • DSC_0001 - Kopia.JPG
    DSC_0001 - Kopia.JPG
    42.2 KB · Visningar: 83
Har beslutat idag att vi ska ta bort våran Eddie.
Han är snart 9år, och idag orkade han inte med promenaden.
Har haft han sedan han var 8 veckor.
Sitter och gråter floder just nu

Voffen! :(
Härligt med ägare som tar hand om sina djur och låter dom få en värdig bortgång. Stor kram till dig och en ännu större kram till vovven. Får man fråga när det är planerat till? Ska skänka honom och er en extra tanke.
 
Har beslutat idag att vi ska ta bort våran Eddie.
Han är snart 9år, och idag orkade han inte med promenaden.
Har haft han sedan han var 8 veckor.
Sitter och gråter floder just nu

Mina tankar går ut till dig... bävar för den dagen jag måste ta samma beslut, vet att den kommer, hoppas det dröjer länge än. Otroligt fin bild på honom.
 
Har beslutat idag att vi ska ta bort våran Eddie.
Han är snart 9år, och idag orkade han inte med promenaden.
Har haft han sedan han var 8 veckor.
Sitter och gråter floder just nu

Vet hur det känns :( finns inget mer att säga mer än att det är det enda rätta om dem inte kan leva ett värdigt liv.
 
Eddie somnade in i lugn och ro idag.
Han låg på sin favoritplats i trädgården.

När jag gick ut till han tog han ett par djupa andetag och somnade in.
Kommer sakna han i all evighet.

Samtidigt som det är skitjobbigt så är jag lättad.
Vi skulle ta han till vetrinären i morgon och avliva honom.

Vila i frid min vän
 
Eddie somnade in i lugn och ro idag.
Han låg på sin favoritplats i trädgården.

När jag gick ut till han tog han ett par djupa andetag och somnade in.
Kommer sakna han i all evighet.

Samtidigt som det är skitjobbigt så är jag lättad.
Vi skulle ta han till vetrinären i morgon och avliva honom.

Vila i frid min vän

Aww.. Säkert skönt för honom att få vara nära dig den sista stunden. :)
Ta nu tid på dig att sörja och vart inte rädd att visa känslorna. Vet hur tomt och tråkigt det känns.
 
Eddie somnade in i lugn och ro idag.
Han låg på sin favoritplats i trädgården.

När jag gick ut till han tog han ett par djupa andetag och somnade in.
Kommer sakna han i all evighet.

Samtidigt som det är skitjobbigt så är jag lättad.
Vi skulle ta han till vetrinären i morgon och avliva honom.

Vila i frid min vän

Han kunde inte fått lämna på ett bättre sätt...
 
Parodi/Tribute till den där söta katten...

Jag och Severin försökte bevisa att han minsann är minst lika söt som den där söööööta kissen...
[YOUTUBE-ID]0Bmhjf0rKe8[/YOUTUBE-ID]

Däremot överraskas han inte lika lätt...

[YOUTUBE-ID]pfQPEB_YUg0[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top