Vad fick dig att le idag?

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag körde hoj idag... Efter en paus på tre veckor då hojen var på verkstad...
Sååååååå kul... Hihi

Ädit: Att köra inte att den var på verkstad alltså... :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Blev på lite bättre humör när jag hittade en ouppackad 500 gig hdd, inköpt av mig i Januari och sen bortglömd. :)

Jag är riktigt glad då jag precis fått ett mail från Sandy Berlin på Eurosport där han sa att jag vunnit Kamasa-verktygslådan på bilden. :D:tummenupp
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Att Pucken finns... *glad*
Man sms-ar o frågar om han har tid att kanske hjälpa till med hojen... Några timmar senare är man där och hojen blir fixad i ett nafs...
Skönt med blinkers o speglar... *ler stort*
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
stackars stackars mig, det finns bara färsk pasta och lammfärsbiffar hemma och mjölken är slut men det finns kvalitets öl
ahh god mat, god öl (3,5% så man kan dricka den i veckan utan att känna sig alkis) och bob marley three little birds vad kan rädda en annars för jävlig dag bättre?

jag höll på glömma får tofflorna:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att Pucken finns... *glad*
Man sms-ar o frågar om han har tid att kanske hjälpa till med hojen... Några timmar senare är man där och hojen blir fixad i ett nafs...
Skönt med blinkers o speglar... *ler stort*


:rodnar
Tack.

Det här gjorde mig glad.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
stackars stackars mig, det finns bara färsk pasta och lammfärsbiffar hemma och mjölken är slut men det finns kvalitets öl
ahh god mat, god öl (3,5% så man kan dricka den i veckan utan att känna sig alkis) och bob marley three little birds vad kan rädda en annars för jävlig dag bättre?

:tummenupp .

Hemkommen ifrån jobbet där veckan varit jobbig pga av alla försenade tåg. Kom på att jag inte gjort någon matlåda tills i morgon.:gnissla Då jag blir "oförklarligt" trött och måste sova typ "nu" så tänkte jag att det får ordna sig i morgon men då erbjöd sig killen att fixa det när han kommer hem i från jobbet i natt :bugar . Spontana saker som man gör för att hjälpa varandra gör mig glad:) Nu är det dags att :trött


Ler även åt att jag har fått andra arbetsuppgifter hos en uppdragsgivare som jag tidigare varit hos och där jag trivs väldigt bra, inga ljuva röster från läkare på fyra månader dock, på gott och ont, och foten får vila :)

Det står :öltält och åkattrationer på torget precis nedanför fönstret, kommer bli en trevlig helg :)
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Min jycke är rolig..nästan rumsren nu :)
Dock sprang han runt i vardagsrummet just och innan matte hann tänka NEEEJ så satt han i bajsposé och trampade. Vanligtvis finns ingen återvändo när detta har skett...

Idag vände han sin lilla blick mot mig och tittade (jag fick inte fram ett ord..annars hade jag vrålat FAAAN GUBBEN VÄNTA INTE HÄRRRRR) men nu satt jag bara med munnen som en guldfisk :O

Som ett mirakel fattade han själv att man bajsar inte på vardagsrumsparketten när man är en stor pojke..och drog ihop sin lilla ringmuskel och struttade ut på balkonegn varpå han lade en redig hög UTOMHUS. Det kan man ju inte klaga på :) han tänkte rätt ;)
Min lilla gubbe!
 

Dr.Bike

Guest
Jag är riktigt glad då jag precis fått ett mail från Sandy Berlin på Eurosport där han sa att jag vunnit Kamasa-verktygslådan på bilden. :D:tummenupp

Äh vaffaaan!

Nu måste jag skriva i "vad gjorde dig förbannad idag-tråden" :D


Grattis ditt svin! Må alla nycklar gå av eller runddra alla muttrar på din hoj!
:hihi


Grattis! :tummenupp


Sandy.... som man ju kört ifrån några gånger... tro det... mmm där ser man.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Min jycke är rolig..nästan rumsren nu :)
Dock sprang han runt i vardagsrummet just och innan matte hann tänka NEEEJ så satt han i bajsposé och trampade. Vanligtvis finns ingen återvändo när detta har skett...

Idag vände han sin lilla blick mot mig och tittade (jag fick inte fram ett ord..annars hade jag vrålat FAAAN GUBBEN VÄNTA INTE HÄRRRRR) men nu satt jag bara med munnen som en guldfisk :O

Som ett mirakel fattade han själv att man bajsar inte på vardagsrumsparketten när man är en stor pojke..och drog ihop sin lilla ringmuskel och struttade ut på balkonegn varpå han lade en redig hög UTOMHUS. Det kan man ju inte klaga på :) han tänkte rätt ;)
Min lilla gubbe!

Kul det går åt rätt håll! :tummenupp

Du kanske ska ställa en kattlåda med sand i så han gör det i den? Då blir det ju lätt att plocka upp det och du slipper svabba balkongen varje gång. :)

Visa inte kattsandspåsen bara. Han kan bli förvirrad. :gnissla
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top