Aprilia Tuono?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
dezyn skrev:
2585390 Expansionskammare, jo det var det jag misstänkte, jag tycker också att det inte ser jättebra ut, visserligen är det inget jag skulle störa mig på så värst mycket.

Om du tycker att alla hans inlägg tyder på att han är dum i huvudet och inte bidrar ett dugg till forumet är det nog smartare att kontakta moderator istället för att skriva att han är helt dum i huvudet, i alla fall föra fram det på ett smartare sätt, men vem vet du kanske blev arg.. :gnissla


A men det är ju samma sak som att säga att det är fullt på en crosshoj sen så tror ja han hade ändrat sig om han hade sett hur det skulle sett ut utan expansionskammaren under... Det är då man ska he en kåpa under
Sen så bryr ja mig verkligen inte om han till tillför till forumet för ja anser att vissa personer är här för att lära sig...
 

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Har en själv en Tuono. Jag sökte egentligen efter en vanlig RS från början, men jag lyckades hitta min för pangpris ny eftersom att den stått o möglat på AVA MC i 2 år ;D Den såldes föresten till samma pris som den vanliga RS:en i början, eftersom att den i princip är samma hoj. Men eftersom att de flesta föredrar en ren racer (om man kan kalla en 125:a det), så fick de sänka priset på alla nya Tuonos som fortfarande inte är sålda.

Riktigt skön hoj förövrigt, precis likadan som RS:en förutom de självklara skillnadernasom också är synliga.. såsom kåpor, styre m.m.

Håller med om att den skulle kunna se mycket bättre ut men jag tycker ändå att den är bra mycket fräckare IRL.. lite roligt o stå ut från mängden av packet me vanliga RS125:eek:r iaf.

Aja om ett halvår blire 600cc, då slipper man 2takts-skiten!! :D
 

Ktm_exc

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2006
Ort
mm
Hoj
en sak med 2hjul
125_next skrev:
2585210 Asså du måste vara dum i huve...

Liksom den ska ju synas du kan ju föreställa dig hur det skulle sett ut utan den?

Snyggt... Fuck noo
aj då såg hur det ser ut på en nsr förlåt för mitt dumma inlägg!
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
PEPPO! skrev:
2587919 Har en själv en Tuono. Jag sökte egentligen efter en vanlig RS från början, men jag lyckades hitta min för pangpris ny eftersom att den stått o möglat på AVA MC i 2 år ;D Den såldes föresten till samma pris som den vanliga RS:en i början, eftersom att den i princip är samma hoj. Men eftersom att de flesta föredrar en ren racer (om man kan kalla en 125:a det), så fick de sänka priset på alla nya Tuonos som fortfarande inte är sålda.

Riktigt skön hoj förövrigt, precis likadan som RS:en förutom de självklara skillnadernasom också är synliga.. såsom kåpor, styre m.m.

Håller med om att den skulle kunna se mycket bättre ut men jag tycker ändå att den är bra mycket fräckare IRL.. lite roligt o stå ut från mängden av packet me vanliga RS125:eek:r iaf.

Aja om ett halvår blire 600cc, då slipper man 2takts-skiten!! :D


när köpte du den ?
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Bärgren skrev:
2589177 Jag tycker den mer liknar en Aprilia Touno 1000R.

No shit?! Jag som trodde att Tuono 125 designen var hämtad från Buell, och att Tuono 1000R är en egen design. :crash


Både litershojen och 125an får åtminstone mig att tänka på Buells hojar. :mattias

:comprende
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top